1397-02-27 06:51
988
0
53508
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

قیمت گوشت قرمز و مرغ در ایام ماه رمضان اعلام شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در خصوص تنطیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان گفت: گوشت مرغ ۵۸۰۰ تومان برای عوامل فروش ۶۲۰۰ تومان برای مصرف کننده در طول ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و گوشت قرمز ۲۲۰۰۰ تومان برای عوامل فروش و ۲۳۰۰۰ تومان برای مصرف کننده مصوب شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین ؛ "مختار مهاجر" رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در خصوص برنامه های این سازمان جهت تنطیم بازار گلستان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: شرایط اقتصادی جامعه به گونه ای است که برای کمک به اقشار آسیب پذیر و نیاز این روزها و برای اینکه شوک به بازار وارد نشود دولت تصمیم گرفت اقلام اساسی و مورد نیاز مردم را ۱۰_۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه کند تا حالت تعادل به وجود بیاید.

وی افزود: این اقلام اساسی شامل گوشت قرمز گوشت سفید روغن شکر و برنج است و برای شهرستانها متناسب با جمعیت هر شهرستان توزیع می شود.

"مهاجر" با بیان این مطلب که هر میزانی که تقاضا برای اقلام اساسی وجود داشته باشد ما آماده ی تامین آن هستیم تصریح کرد: گوشت مرغ ۵۸۰۰ تومان برای عوامل فروش ۶۲۰۰ تومان برای مصرف کننده در طول ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است و گوشت قرمز ۲۲۰۰۰ تومان برای عوامل فروش و ۲۳۰۰۰ تومان برای مصرف کننده مصوب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: برای ما تامین احتیاجات همه ی آحاد جامعه اهمیت دارد و همه فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارگری و کارمندان دولت این مهم را برعهده دارند.

وی افزود: در یکی دو هفته ی اخیر دو هزار تن ذرت و کنجاله توزیع کردیم و برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی جای نگرانی نیست همچنین ارز یارانه دار برایشان در نظر گرفته ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خاطر نشان کرد: ما در کشتارگاه ها در هر شیفت یک دامپزشک و یک روحانی ناظر داریم که بر کیفیت گوشت نظارت می کنند و بابت کیفیت گوشت ها مردم اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.