1397-02-23 17:34
1235
0
53423
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان:

بالغ بر 2 هزار و 400 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز برخوردارند

مدیرعامل جدید شرکت گاز استان گلستان با بیان این مطلب که بالغ بر 2 هزار و 400 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز برخوردار هستند اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا انتهای سال 98 ضمن اینکه به روستاهایی که ظرفیت گازرسانی دارند، خدمات‌رسانی کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "محمدرحیم رحیمی" در جلسه معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان گلستان، خطاب به مدعوین حاضر در مراسم گفت: شرکت گاز استان همه تلاش و همت خود را برای گازرسانی پایدار و ایمن به روستاها و صنایع استان به کار خواهد بست.

وی با بیان این مطلب که در استان به 2 هزار و 400 واحد صنعتی کوچک و بزرگ گازرسانی شده است، افزود: در این استان 87 هزار کیلومتر شبکه و 282 هزار انشعاب و 545 هزار مشترک وجود دارد.

"رحیمی" در خصوص برنامه های خود برای خدمت رسانی به مردم استان گلستان در دورات تصدی گری خود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا انتهای سال 98 ضمن اینکه به روستاهایی که ظرفیت گازرسانی دارند، خدمات‌رسانی کنیم و اغلب واحدهای تولیدی را به گاز طبیعی، برخوردار نماییم.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد: گازرسانی به روستاها و واحدهای تولیدی و صنعتی از سال قبل مورد تأکید جدی قرار گرفت و استان گلستان هم جهش‌های خوبی در این زمینه داشته است.

هم چنین در این مراسم، "صفر علی جمال لیوانی" مدیرعامل سابق شرکت گاز استان گلستان نیز در آیین تودیع و بازنشستگی خود گفت: در حال حاضر،  میزان برخورداری شهرهای استان از گاز 100 درصد و روستاها 95 درصد است.

وی خاطر نشان کرد: 97 درصد مردم استان از نعمت گاز برخوردار هستند و بسیاری از پروژه‌های گازرسانی به روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.