1397-02-19 18:42
782
0
53338
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

فعالیت یک‌هزار و 193 فعال اقتصادی در مجموع های صنعتی استان / ۳۸۲ طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی گلستان در حال احداث است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: ۷۱۱ طرح در شهرک‌های صنعتی استان فعال و ۳۸۲ طرح نیز در دست ساخت است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الله ‌خلیل‌زاده عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: اکنون یک‌هزار و 193 فعال اقتصادی در مجموع 24 شهرک،‌ ناحیه و منطقه ویژه استان گلستان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد : اکنون 711 طرح در شهرک‌های صنعتی استان گلستان فعال و 382 طرح نیز در دست ساخت است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک گلستان ادامه داد: ‌در مجموعه استان گلستان این قابلیت فراهم است که همه شهرک‌های ما در استان به بهربرداری برسد و تنها در ناحیه و شهرک صنعتی اترک و گمیشان مشکل وجود داشت که مشکلش برطرف شده است.

خلیل‌زاده تاکید کرد: همه شهرک‌های ما واحد بهره بردار دارد و در گمیشان نیز از هفته گذشته واگذاری آن آغاز شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک گلستان تاکید کرد: در ‌شهرک صنعتی گمیشان پیشنهاد توسعه 30 هکتار این ناحیه را ارائه کردیم تا به 50 هکتار برسد که جانمایی آن انجام شده و منتظر هستیم کمیسیون مراتع و اراضی آن را بررسی کند.

وی گفت:  شعار سال در سال‌های گذشته در قالب دستگاه‌های دولتی بود و تولید و اشتغال و حمایت‌ها در بخش دولتی خلاصه می‌شد اما حمایت از کالای ایرانی جامعه را در برگرفته و مردم با خرید کالا ایرانی می‌توانند از فعالان بخش تولید کشور حمایت کنند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک گلستان افزود: از دی‌ماه سال گذشته با حمایت ‌و راه‌اندازی کمپین "حمایت از تلاش جوانان ایرانی‌" و ‌"بیایید چرخه را بچرخانیم" سازمان شهرک‌های صنعتی به نوعی شعار سال را دنبال کرد.

خلیل‌زاده افزود : شعار سال وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و دایره تلاش ما باید بیش از ‌گذشته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی یادآور شد : سیاست اصلی سازمان بحث حمایت از صنایع کوچک است و در استان گلستان 97 درصد صنایع کوچک است که اهمیت شهرک‌های صنعتی و مسئولیت آن را دوچندان می‌کند.

‌انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.