1396-09-22 06:11
1003
0
47737
در بازدید مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

مطالعات طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون بررسی شد

بحث و بررسی پیرامون اجرای طرح جامع پایانه مرزی اینچه برون در استان گلستان با حضور و بازدید مهندس"بابک طالبی" مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  و مهندس"محمدرضا سمسارزاده"معاون وی و دیگر همراهان و شرکت مشاور، این طرح را به مراحل اجرایی آن نزدیک تر ساخت.

به گزارش گلستان ما، پراکندگی های ناهماهنگ و ناهمگون میان سازه ها وفرآیندهای موجود در پایانه مرزی اینچه برون؛ مسوولان و مقامات ارشد و دستگاههای اجرایی مرتبط استان و کشور را برآن داشت تا با اجرای طرحی جامع، به کنترل واقعی، نظارت موثر، قانونمند و هدفمند در عبور و مرور مسافرین و ناوگان جاده ای استان در این منطقه دست یابیم.

"مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در حاشیه بازدید مسوولان ارشد سازمان متبوع، به پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، گفت که طرح جامع پایانه مرزی هم اکنون مراحل مطالعات مشاوره ای خود را می گذراند و پس از تصویب شورای ساماندهی مبادی رسمی زمینی کشور به اجرا درخواهد آمد.

* بازدید از مراحل ساخت پاسگاه پلیس راه جنگل گلستان

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  و همراهان، در این سفر یکروزه خود به استان گلستان، بازدیدی هم از مراحل ساخت پاسگاه پلیس راه جنگل گلستان (لوه) داشتند.

به گفته میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، این اداره کل با مشارکت پلیس راه و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط گلستان، احداث 3 پاسگاه جدید را در محورهای ارتباطی استان همچون محور جنگل گلستان، محور گنبد به اینچه برون و محور گرگان به علی آباد کتول در دست اجرا دارد تا کنترل و نظارت های عملیاتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان؛ دقیق تر، هماهنگ تر و بیشتر شود.

وی ادامه داد: در احداث این پاسگاههای پلیس راه که در چارت عملیاتی پلیس راه استان دیده شده، اولویت با ساخت پاسگاه در محور جنگل گلستان است که هم اکنون با سرعت قابل قبولی در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.