1393-07-29 11:13
855
0
4633
رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی گلستان؛

اولویت اول یک تجارت خوب شناخت بازار کشورهای همسایه است

رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی گلستان گفت: برای یک تجارت خوب، باید اولین اولویت در رفت و آمد و شناخت بازار کشورهای همسایه و قدرت خطرپذیری باشد.

به گزارش گلستان ما، حسین عرب عامری رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی گلستان اظهارکرد:مطالعات بازارهای کشورهای هدف از جمله کشورهای CIS از مهمترین برنامه های ما بوده که انجام شده و همچنین در نمایشگاه دستاوردهای صادرات استان نیز حضوری فعالی داشتیم که در بخش خدمات فنی مهندسی، توانستیم در کشور ترکمنستان نیز در نمایشگاه مشابه نیز شرکت و حضور فعال داشته باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی ویژه پیمانکاران و صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی با هیات های اعزامی از کشورهای همسایه از دیگر برنامه های ما در این انجمن بوده است.

عرب عامری تصریح کرد: امید داریم با برنامه هائی که صورت گرفته و برنامه هائی که در پیش روی داریم، بتوانیم جایگزین و یا همپای ارتباط با صنعت در دانشگاه ها، شویم.

وی با اشاره به این که دوران کارفرمائی دولت به سرآمده، خاطرنشان کرد: از همین روی باید به دنبال کاری برای خود به خصوص در زمینه صادرات باشیم و بازارهای کشورهای هدف را شناسائی کنیم و امروز در واقع بارقه های امید در میان صادرکنندگان این بخش در استان و حتی در کشور، روشن شده است.

وی در ادامه تحریم ها و شناخت کم از بازارهای کشورهای هدف را باعث حضور کم در دیگر کشورها بیان و اضافه نمود: که فقدان ارائه آموزش های لازم در خصوص صادرات و نیاز بازار کشورهای هدف باعث شده تا با رایزنی با اتاق بازرگانی این انجمن فعال شود.

عرب عامری، هم چنین نداشتن رایزن بازرگانی در دیگر کشور را دلیل حضور کم خدمات فنی و مهندسی ایران در دیگر کشورها بیان کرد و افزود: نبود نقدینگی در کشور از دیگر مشکلات در خصوص ارائه این خدمات است.

رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی گلستان گفت: برای یک تجارت خوب، باید اولین اولویت در رفت و آمد و شناخت بازار کشورهای همسایه و قدرت خطرپذیری باشد.

عرب عامری، هم چنین ارائه خدمات فنی و مهندسی را یک بازار نو در جهان بیان کرد و گفت: برای آموزش بیشتر در این بخش از اساتید سازمان توسعه تجارت و صندوق ضمانت صادرات بهره گرفته می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.