1396-07-20 07:46
775
0
45160
محمدیاری خبرداد:

دومین حضور هفته نامه بازارکسب و کار گلستان در نمایشگاه بین المللی مطبوعات کشور

قائم مقام و سردبیر هفته نامه بازار کسب و کار گلستان گفت: این هفته نامه برای دومین سال متوالی در نمایشگاه بین المللی مطبوعات با هدف معرفی پتانسیل های استان شرکت کرده است.

به گزارش گلستان ما؛ حمید رضا محمد یاری قائم مقام و سردبیر هفته نامه بازار کسب و کار گلستان گفت: این هفته نامه برای دومین سال متوالی در نمایشگاه بین المللی مطبوعات با هدف معرفی پتانسیل های استان شرکت کرده است.

وی ادامه داد: این نشریه بیشتر در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی استان گلستان فعالیت می کند و سعی دارد در این حوزه ها توانمندی های موجود را معرفی نماید .

قائم مقام هفته نامه بازار کسب و کار گلستان تصریح کرد: ما به عنوان تنها نماینده از نشریات استان گلستان در این نمایشگاه حضور داریم و سعی داریم پتانسیل و ظرفیت های گردشگری استان را هم در این نمایشگاه انجام دهیم .

وی در ادامه اذعان داشت : اقداماتی را با همکاری میراث فرهنگی گلستان برنامه ریزی کردیم تا با حضور برخی از اقوام و گرو های هنری و صنایع دستی در این غرفه بتوانیم بخشی از پتانسیل را معرفی و کمکی به اقتصاد گردشگری استان داشته باشیم.

محمدیاری خاطرنشان کرد: مسابقاتی با محتوای گردشگری نیز طراحی شده که در این نمایشگاه بین بازدید کنندگان از این نمایشگاه برگزار می شود .

وی در پایان ضمن درخواست همکاری از مسئولین استان گلستان برای برپایی بهتر غرفه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات کشور به عنوان نماینده استان از هم استانی ها برای حضور و بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با حضور 100ماهنامه، 54 هفته‌نامه، 30 دوهفته‌نامه، 20 دوماهنامه و 52 فصلنامه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات(5تا12آبان 96) حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.