1396-07-19 07:30
704
0
45115
مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان:

ترویج فرهنگ اقتصادمقاومتی با ایجاد اشتغال بدون تسهیلات هدف بسیج سازندگی است

مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان گفت: ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال بدون تسهیلات از اهداف بسیج سازندگی سپاه گرگان است.

به گزارش گلستان ما ؛ خانم لشکر بلوکی کارآفرین در عرصه ترشیجات وشوریجات در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهلر کرد: از سال 85 فعالیت خود را در خانه با تولید 10 کیلو آغاز کردم و در حال حاضر به تولید بیش از 400 کیلو در روز رسیدم.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی مواد اولیه را خودم از طریق نهالستان شخصی فراهم میکنم لذا هزینه های خرید مواد اولیه را به حداقل رساندم.

این کارآفرین گرگانی اظهار داشت: نبود سرمایه در شروع کار یکی از مشکلاتی است که همچنان گریبان گیر من شده است مجموعه کارگاهی من با هدف اینکه محصولات سالم برای جامعه ترویج دهد والگو برای استان و شهرستان شود پایه گذاری شده است .

لشکر بلوکی با بیان اینکه هم اکنون تقاضا از محصولات من بسیار بالاست، ابراز کرد: با حجم کاری واشتغالزایی 6نفر تعداد محدود از آن را دریافت می کنیم.

ایشان تلاش وپشتکار را از عوامل موفقیت خود بیان کرد و به جوانان توصیه کرد: حتما اراده خود را در انجام کارها وفعالیت های اقتصادی خود قوی نگه دارند. 

سروان گرزین مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان به همین جهت بیان داشت: با توجه به شرایط موجود در جامعه با توانمندسازی اقشار جامعه می توان به اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کرد .

وی بیان داشت: از جمله کارآفرین نامبرده که توانست با پشتکار وتلاش ومدیریت اجرای درست برای خود وچندین نفر دیگر شغل ایجاد کند که بدون تسهیلات و فقط با استفاده از تجربه ومشاوره اقتصادی باعث ایجاد اشتغال گردید .

مدیر معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های ما در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال بدون تسهیلات می باشد تا افراد بتوانند با گذراندن آموزش های مهارتی لازم به چرخه اقتصاد بازگردند و بتوانند باعث شکوفایی اقتصاد در مجله وشهرستان خود شوند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.