1396-07-15 08:11
678
16
44959
مدیرکل امور عشایری گلستان خبرداد:

اختصاص 55 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر گلستان

مدیرکل امور عشایری استان گلستان اظهارکرد: امسال 55 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد بسیار پایین با بازپرداخت 5 ساله برای عشایر، به استان اختصاص داده شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ رضا علیپوری در جمع خبرنگاران با تبریک 15 مهرماه روز ملی روستا و عشایر، گفت: عشایر سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی هستند و تولید کننده اصلی و بی ادعایی اند که به دور از شهرها رو روستاها مشغول تولید گوشت قرمز کشور عزیزمان هستند.

وی نیاز اصلی عشایر استان را تامین آب شرب خود عشایر و دام هایشان، تامین نهاده های مورد نیاز دامها و بحث راه های ارتباطی عنوان کرد.

علیپور ادامه داد: امسال بیش از 2 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای انجام پروژه های عمرانی بویژه تامین آب و مرمت راه های عشایری در استان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه امسال تسهیلات خوبی برای عشایر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این تسهیلات با کارمزد بسیار پایین و با باز پرداخت 5 ساله است که تاکنون 5.5 میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل امور عشایری استان گلستان خاطرنشان کرد: عشایری که می خواهند از این تسهیلات بهره مند شوند باید به شرکت های تعاونی عشایری مراجعه کنند./ایسنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.