1396-05-16 13:59
964
0
42448
فرماندار گمیشان:

سایت میگو پروژه اقتصادی بزرگ در حوزه آبزی پروری برای اشتغال است

فرماندار گمیشان در جلسه کمیته اقتصادی ساماندهی صید و صیادی شهرستان گفت: سایت میگو پروژه اقتصادی بزرگ در حوزه آبزی پروری برای اشتغال است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، امیرشیر توماج با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت توسعه سایت میگو گفت: جذب اعتبار 200 میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های این سایت و احداث کانال آبرسان  تلاش برای ایجاد اشتغال با اولویت طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان گمیشان می باشد.

وی افزود: سایت میگوی گمیشان یکی از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی در سطح استان است و دولت  برای توسعه این سایت اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

توماج در بخش دیگری از سخنان خود سواحل شهرستان را از ظرفیت های دیگر توسعه ای برشمرد وافزود : با بهره برداری از سواحل شهرستان با هدف رونق گردشگری و جذب توریست می توان اشتغال قابل توجهی را برای مردم منطقه انجام داد.

فرماندار ادامه داد: آرام و ماسه ای بودن از ویژگیهای منحصر به فرد این سواحل است که توسعه زیرساخت های آن لازمه فعال شدن بحث گردشگری است.

وی با تاکید بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در جهت توسعه و رونق اقتصادی افزود: هر یک از مناطق شهرستان دارای ظرفیت های خاصی برای فعال شدن طرح های اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: استفاده از تسهیلات ویژه دولت خصوصاً صندوق کارآفرینی امید، توسعه و ترویج مشاغل خانگی و طرح های اقتصاد مقاومتی می تواند ایجاد اشتغال پایدار، خودکفایی و توسعه همه جانبه را به دنبال داشته باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه فرمانداران شهرستان های ترکمن، بندرگز، مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و امور امنیتی و انتظامی استانداری، مدیر کل شیلات استان، مدیر امور ماهیان خاویاری استان، اعضای شورای تامین شهرستان، امام جمعه خواجه نفس و فعالین اقتصادی حوزه آبزی پروری نیز حضور داشتند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.