1396-02-14 12:36
1161
0
38598
حضرت آیت الله علوی گرگانی:

عدم اجرای عدالت در جامعه موجب اختلاس می شود/ وسوسه شیطان دلتان را به نظام چرکین نکند

کسی در مسئولیت خود وظیفه اش را به خوبی انجام ندهد، موجب مشکلات از جمله اقتصادی می شود که جامعه را گرفتار می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسئولین سپاه استان قم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته پاسدار ابراز داشتند: روز ظهور حضرت ولیعصر (عج)، در روایات به یوم الله تعبیر شده و چند مطلب از آن استخراج می شود، همچون امتیاز خاص آن که در عالم دنیا مورد عنایت خدا و اهل بیت(ع) قرار گرفته است.

ایشان در ادامه گفتند: تمامی مشکلات که حاصل آن اختلاف طبقاتی است، عدم اجرای عدل و عدالت است که موجب اختلاس ها می گردد؛ کسی در مسئولیت خود وظیفه اش را به خوبی انجام ندهد، موجب مشکلات از جمله اقتصادی می شود که جامعه را گرفتار می کند.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: باید بدانیم چقدر به دستورات قرآن عمل کرده ایم در این صورت معلوم می شود ما وظیفه خود را به خوبی انجام داده ایم یا نه شما ها پاسدار دین ، علما و مردم و... که وظیفه سنگینی دارید پس باید رهنمود های اهل بیت علیه السلام را در وجود خود محقق کنیم تا در اخر شرمنده نباشیم.

ایشان در پایان تاکید کردند: خدا با هیچکس قرابت ندارد، خدا انسان ها را با عمل می سنجد، سعی و مواظبت کنید، دلتان را دشمنان با وسوسه نسبت به نظام چرکین نکنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.