1396-01-25 15:03
976
0
37776
رئیس صنعت، معدن و تجارت کردکوی خبر داد؛

فراخوان اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سال ۹۵ در گلستان/ بنگاه های برتر ثبت نام کنند

رئیس صنعت، معدن و تجارت کردکوی از برگزاری دومین همایش و فراخوان اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ احمد وطنی در تشریح جزئیات این خبر گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در نظر دارد با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان به آن دسته از بنگاه های اقتصادی (شامل واحدهای تولیدی، خدماتی، توزیعی، صنفی، شرکت های پخش و سایر بنگاههای اقتصادی که در سطح شهرستان مشغول به خدمت هستند) در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان که فعالیت های موثری داشتند، گواهی نامه اعطا کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی به کلیه واحدهایی که از شرایط لازم برای حضور در این همایش برخوردارند ابلاغ کردیم و فرم های مربوطه برای آنان ارسال شد که ثبت نام اولیه را در راستای این فراخوان و همایش انجام دهند.

وی با بیان اینکه قریب به 20 بنگاه اقتصادی که مشمول دریافت گواهی حامیان حقوق مصرف کنندگان باشند در سطح شهرستان کردکوی شناسایی کردیم، افزود: فرم های اولیه ثبت نام برای آنان ارسال کردیم که باید فرم های مربوطه را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنند.

تجلیل از برندهای خوب استانی و شهرستانی مهم ترین هدف همایش است

وطنی یکی از اهداف اجرای این همایش را تجلیل از برندهای خوب استانی و شهرستانی عنوان کرد و گفت: واحدهای تولیدی، خدماتی، توزیعی، صنفی، شرکت های پخش و سایر بنگاههای اقتصادی که فعالیت خوب و موثری در شهرستان دارند را به این همایش معرفی کرده تا در این همایش استانی معرفی و تجلیل شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ثبت نام اولیه دومین همایش و فراخوان اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی صورت می گیرد که این پیش ثبت نام به استان ارسال خواهد شد و اداره کل نیز بررسی اولیه می کند که بنگاههایی که باتوجه به دستورالعمل حائز شرایط هستند مدارک و مستندات را از آنان دریافت کرده که در نهایت اگر بنگاهی امتیاز لازم را دریافت کند حائز دریافت تندیس خواهد شد.

وی تصریح کرد: این همایش همه ساله در سطح ملی برگزار می شود که استانها نیز در استانهای خود برگزار می کنند.

ثبت نام تا 31 فروردین ماه جاری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی مهلت تکمیل فرم تقاضا برای حضور در همایش حامیان حقوق مصرف کنندگان را تا 31 فروردین ماه سال جاری خبرداد و افزود: کلیه بنگاههای اقتصادی می توانند در صورتی که تمایل داشته و حائز شرایط باشند در این همایش شرکت کنند.

گفتنی است؛ همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان برای دومین بار متوالی است که در استان گلستان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ شهرستان کردکوی سال گذشته در این همایش یک نماینده داشته که شرکت تولیدی آرتا نوش (بسته بندی آب آشامیدنی) کردکوی موفق به کسب تندیس اولین همایش و فراخوان اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.