1395-11-19 16:03
1516
0
34910
مدیر کل تعاون در یادواره شهدای کارگری:

رمز موفقیت در تحریم ها فقط "اقتصاد مقاومتی" است

مدیر کل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان گلستان گفت: با توجه به تحریم های مجدد از طرف دشمنان، ما هم باید اقتصاد مقاومتی را رونق ببخشیم و در این جنگ اقتصادی پیروز میدان شویم.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ سعید مازندرانی در هشتمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان اظهار کرد:  تمام  کسانی که در دفاع از کشورشان اقدام میکنند به نوعی قابل قدردانی و ستایش میشوند.

مازندرانی تاکید کرد: افرادی هم در کشور ما هم جان خودشان در دستانشان قرار داده و از میهن اسلامی ما دفاع کرده اند، ولی الان متاسفانه زندگی ما تماماً رو به مادیات گرایش پیدا کرده است.

مدیر کل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان با اشاره به رشادت های فراموش نشدنی شهداء خاطر نشان کرد: شهدای ما کسانی هستند که دنبال مادیات نبوده اند و فقط به فکر دفاع از ناموس و میهن اسلامی مان انجام داده اند.

وی افزود: ما الان در مرحله قرار گرفته ایم که کشورهای مختلفی ما را تحریم کرده اند، در مقابله با آنها باید یک کار را در دستور خود قرار دهیم آنهم فرمایشان مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی است.

مازندرانی ادامه داد: الان جنگ اقتصادی ما دست کمی از جنگ نظامی ندارد، دشمنان ما وقتی فهمیدند با جنگ رو در رو نمی توانند بر ما غالب شوند دست به جنگ اقتصادی زده اند.

این مقام مسئول ادامه تاکید کرد: ما هم باید اقتصاد مقاومتی را رونق ببخشیم و در این جنگ اقتصادی پیروز میدان شویم، و یک بار دیگر به دشمنان اسلام ثابت کنیم که راه اسلام همیشه پیروز است.

مدیر کل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان گفت: ما باید قدردان خون شهداء باشیم ، در حال حاضر زندگی خودمان و کار و مسئولیتی که در حال حاضر داریم را مدیون شهداء بدانیم ، شهدایی که تمام اولویت زندگی خود را رها کرده تا از کشورمان دفاع کنند.

مازندرانی در پایان اذعان داشت: این روحیه شهادت طلبی وشهادت شهدای ما بالاخص شهدای کارگری قابل ستایش است، انشاء الله ما هم بتوانیم با تأسی از این شهدای گرانقدر ادامه دهنده راهشان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.