1395-03-07 18:56
677
0
32675
رییس سازمان صنعت، معد و تجارت گلستان:

مردم با تعصب، کالای تولید داخل را خریداری کنند/ رمز پیشرفت اقتصاد چین، تعصب مردم به تولید داخل بود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تنها راه نجات کشور در حمایت از تولید داخلی، تعصب مردم به استفاده از تولید داخلی دانست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، "حسینقلی قوانلو" در دیدار با روئسای اتحادیه های صنفی شهر گرگان گفت: به منظور مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سالجاری که در زمره اهداف کشور قرار گرفته است، ما در استان تا پایان خرداد ماه به عرضه کنندگان این کالاها فرصت داده ایم و پس از اتمام این زمان با فروشندگان کالاهای قاچاق با قاطعیت برخورد نموده و علاوه بر ضبط این کالاها نسبت به تشکیل پرونده اقدام خواهیم نمود.

وی افزود: سال گذشته علی رغم کاهش 28 درصدی واردات کالای قاچاق به کشور، 9/18 میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد شده که با توجه به از بین رفتن 100 هزار فرصت شغلی، بازای ورود هر یک میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور، حدود یک میلیون و 890 هزار فرصت شغلی در سال گذشته در کشور از بین رفته است.

* اصناف در ترویج استفاده از کالای داخلی تلاش بیشتری داشته باشد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، تنها راه نجات کشور را تعصب مردم به استفاده از کالای داخلی دانست و گفت: اگر امروز کشورهایی نظیر چین وهند به پیشرفتهایی در حوزه اقتصادی دست یافته اند بخاطر تعصب مردمشان به استفاده از کالای داخلی بوده است و باید مردم را به استفاده از کالای داخلی ترغیب نماییم .

قوانلو در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از کالای داخلی باید تبلیغ شود و اتاق اصناف با همکاری سازمان نسبت به فرهنگ سازی در این زمینه اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.