1395-03-05 08:12
1739
0
32533
معاون هماهنگ‌کننده موسسه اعتباری کوثر خبر داد:

اقتصاد مقاومتی اولویت برنامه‌های اجرایی موسسه کوثر در سال جاری / حمایت از صنایع تعطیل و نیمه تعطیل

معاون هماهنگ‌کننده موسسه اعتباری کوثر با اشاره به فعالیت کارگروه اقتصاد مقاومتی موسسه گفت : سیاست ها و برنامه های راهبردی تحقق اقتصاد مقاومتی در موسسه اعتباری کوثر تدوین و به زودی اجرایی و اطلاع رسانی خواهد شد . 

به گزارش گلستان ما ؛ مصطفی محمدی‌دارانی با اشاره به اینکه این موسسه فعالیت خود را از اوایل سال 90 شروع کرده و تاکنون توانسته است350 شعبه را در سراسر کشور دایر نماید ، اظهارکرد : این موسسه دومین موسسه ثبت شده توسط بان مرکزی است و تمام خدماتی که یک بانک ارائه می کند را پشتیبانی می کند.

وی ادامه داد: این موسسه به عنوان یک مجموعه ارزشی با هدف کمک به به نظام اقتصادی کشور و عمل به منویات مقام معظم رهبری پا به عرصه گذاشته و همه توان خود را برای خدمت به اقتصاد کشور به کار خواهیم بست.

معاون هماهنگ کننده موسسه اعتباری کوثر افزود: موسسه اعتباری کوثر نیز به عنوان عضوی از نظام بانکی کشور از ابتدای سال جاری نسبت به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی و تدوین سیاستها و برنامه های راهبردی اقدام نموده است .

محمدی دارانی با بیان اینکه 70 درصد معاونین مجموعه موسسه اعتباری کوثر را جانبازان دفاع مقدس تشکیل می دهند ، گفت سعی داریم با همان روحیه دفاع مقدس در حوزه اقتصاد فعالیت کنیم و بتوانیم کمکی را به نظام در این راستا انجام دهیم.

وی با بیان اینکه این مجموعه به دنبال این است که از واحد های تولیدی تعطیل شده حمایت کند گفت: اولویت برنامه‌های اجرایی موسسه کوثر در سال جاری با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شده است  .

محمدی دارانی حمایت از تولید داخلی را از جمله برنامه های راهبردی موسسه به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد : جهت گیری بخش از منابع کوثر اعطای تسهیلات به تولید کنندگان داخلی با هدف تقویت کارآفرینان کشور و ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی است . 

وی با اشاره به حمایت موسسه اعتباری کوثر از صنعت حمل و نقل ریلی کشور گفت : از سال 92 تا کنون موسسه کوثر حمایت از صنعت حمل و نقل ریلی کشور را در دستور کار قرار داده است و تا کنون در بخش مسافری موفق به ورود 133 دستگاه واگن مسافری به چرخه حمل و نقل ریلی شده است . 

معاون هماهنگ کننده موسسه اعتباری کوثر با اشاره به افتتاح و ارائه خدمات قطار 5 ستاره فدک از سال گذشته با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی افزود: قطار 5 ستاره فدک در محورهای تهران ـ مشهد و تهران شیراز فعال ‌و از بهترین قطارهای کشور در بخش مسافری می باشد . 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در بیان خدمات موسسه به جامعه هدف گفت : موسسه اعتباری کوثر به بازنشستگان نیروهای مسلح که قبل از سال 94 بازنشسته شده اند و حقوق خود را داوطلبانه به این موسسه منتقل نموده اند ، وام قرض الحسنه 10 میلیون ریالی ضروری و 50 میلیون ریالی ازدواج برای فرزندان آنها پرداخت می کند . 

دارانی در خصوص طرح جدید هوادار کارت کوثر اظهار داشت : دریافت کارتهای هواداری به سادگی میسر خواهد بود و تمام هواداران تیم های استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌توانند برای دریافت کارت هواداری خود به 350 شعبه موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور مراجعه کنند و برای این منظور همان فرآیند معمول برای صدور کارت‌های بانکی از قبیل افتتاح حساب و تکمیل فرم انجام خواهد شد .

6776

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.