1393-06-26 17:14
816
0
2968

جهادگران بسیجی کارنامه درخشانی در صحنه‎های مختلف دارند / رسانه ها فرهنگ جهادی را ترویج دهند

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: رسانه ها می توانند با انعکاس مناسب فعالیت های بسیج سازندگی درجهت ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی موثر باشند و فرهنگ جهادی را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش گلستان ما، علی محمد جعفری مسئول بسیج رسانه سپاه نینوا گلستان در حاشیه تور رسانه ای بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی گلستان با عنوان " دفاع همچنان باقیست " ضمن گرامیداشت یاد شهید استان گلستان،اظهارکرد: شهداء سنبل از خودگذشتگی ، مقاومت ، ایثار و حماسه بوده اند .

وی ادامه داد: دفاع مقدس سنبلی برای عزم ملی و مدیریت جهادی است و می توان با تکیه بر روحیه و فرهنگ جهادی در طرح‎های مختلف برای محوریت زدایی فعالیت کرد.

مسئول بسیج رسانه گلستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی ، گفت : بخشی از اقتصاد مقاومتی با اجرای طرح‎های کوچک و اقتصاد خرد و خانگی قابل تحقق یافتن است.

وی افزود: علاوه بر محرومیت های که در بخش اقتصادی وجود دارد در بخش‎های فرهنگی و اجتماع نیز با محرومیت هایی روبه رو هستیم که باید با کمک اردوهای جهادی ر جهت کاهش این محرومیت ها گام برداریم .

جعفری درادامه خاطرنشان کرد: پروژه‎های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‎های مختلف در سراسر استان در حال اجراست و با این تور رسانه ای قصد داریم بخش کوچکی از این اقدامات را به نمایش در آوریم.

مسئول بسیج رسانه گلستان با اشاره به اینکه تاکنون بسیج فعالیت های خوبی در بخش ها و عرصه های مختلف محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی انجام داده است ، تصریح کرد: بسیج سازندگی با همکاری بسیج دانشجویی و کمک های مردمی در ساخت پروژه های محرومیت زدایی همچون خانه عالم، تکمیل مساجد، غسالخانه و فعالیت‎های جهادی در بخش عمرانی انجام داده است.

وی در پایان تاکیدکرد: رسانه ها می توانند با انعکاس مناسب فعالیت های بسیج سازندگی در جهت ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی موثر باشند و فرهنگ جهادی را در جامعه ترویج دهند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.