1393-10-07 03:56
2967
8
7863

امتحان برای دانش آموزان در روز 9 دی ماه ! + عکس

برخی از مدارس در روز 9 دیماه نیز برای دانش آموزان امتحان گذاشته اند!.

به گزارش گلستان ما به نقل از اترک، امروز 6 دیماه است. این روزها همه ی ما را به یاد خاطرات تلخ و شیرین سال 88 می برد. خاطراتی که بسیار سخت بود ولی با عنایت حضرت حق و دعای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبری با درایت مقام معظم رهبری به خیر تمام شد.

آری انتخابات سال 88 و حوادث بعد از آن یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ این انقلاب و یکی از شیرین ترین صحنه های آن را رقم زد.

بالاترین میزان مشارکت مردمی در انتخابات 88 از شیرین ترین لحظه های این انتخابات بود که برای دشمنان انقلاب به هیچ وجه شیرین نبود.

بیراهه رفتن برخی از سرشناسان کشوری و کشیده شدن آنها به راهی که به طور علنی و واضح دشمن آن را هدایت می کرد از موارد تلخ سال 88 بود.

شهادت تعداد زیادی از نیروهای بسیج مردمی توسط مزدوران و عمال غربی از یک سو، توهین به ارزشها، اعتقادات ، به آتش کشیده شدن مسجد ، تخریب اموال عمومی و ...از سوی دیگر صحنه هایی بود که تلخی آن برای همیشه در ذهن مردم ایران زمین باقی خواهد ماند.

اما یکی از شیرینی های این ایام حماسه ی بسیار بزرگ 9 دیماه بود. حماسه ای که مردم ولایت مدار ایران اسلامی آن را خلق کردند و در جهان خلق کردن اینگونه حماسه ها فقط از مردمی همچون مردم ایران اسلامی بر می آید.

در خلق این حماسه ی بزرگ همه ی مردم ایران اسلامی نقش داشتند، کودک و بزرگ ، پیر و جوان، زن و مرد، کارمند و کارگر و بازاری، دانش آموز و دانشجو و خلاصه همه و همه با هم خالق حماسه ی جاودان 9 دی بودند.

امسال اما گویی برنامه های امتحانی طوری است که برخی فکر کنند دانش آموزان خالق این حماسه از شرکت در برنامه های این روز صرف نظر خواهند کرد ولی ما به عنوان دانش آموزانی که در روز 9 دیماه در آن حماسه ی جاوید حضور داشتیم اعلام می کنیم : همیشه پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و خواهیم بود و در تمام صحنه های انقلاب حاضر خواهیم شد.

دربرنامه ی امتحانی برخی از مدارس برای روز نهم دیماه نیز امتحان گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگانی

با سلام خیلی از مدارس در این روز امتحان دارند ، چون برخی فعالین در فتنه در ادارات آموزش و پرورش استان نفوذ کردندچون برخی از مسئولین حال حاضر آموزش و پرورش استان فتنه را قبول ندارندهنوز همه می گویند مسائل پس از انتخابات 88 !!!

0
0
پاسخ
1393-10-07 04:12
نازدانه

دولت احمدی نژاد برادر!!!رئیس جمهور عوض شده و خبر ندارید؟ضمنا در خواب اصحاب کهف که نیستین؟آقای روحانی رئیس جمهوره!ضمنا دانش آموز درس دارهگلستان ما و همفکران اونا چاره ای جز تمسک به تعطیلی مدارس و جلوه دادن جمعیت ندارن آخه این در خون اوناست که مدرسه ای ها رو هم به زور در هر تجمعی دعوت می کردند و ...بماند...گلستان ما نگران درس بچه ها باشنه به زور اوردن اوناهر کی بخواد بیاد میادنگران نباش

0
0
پاسخ
1393-10-07 04:30
سید حسین

آقای گلستان ما چطوره مدارس رو کلا تعطیل کنند. کسی که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به فائزه هاشمی توهین کرد و بد و بیراه گفت و مورد عتاب مقام معظم رهبری قرار گرفت و حکم قضایی علیه اش صادر شد امسال برای 9 دی سخنران یکی از محل های تهران هست.

0
0
پاسخ
1393-10-07 05:21
میلاد

چطور می شود آقایان برای دیدار ریئس جمهور مدارس را سازماندهی شده شرکت می دهند ولی برای زنده نگهداشتن روز به این مهمی مانع تراشی می کنند

0
0
پاسخ
1393-10-07 07:19
هاشمی

اگر رئیس جمهور هم می خواست به استان بیاید بازهم امتحانات را برگزار میکردند !!!

0
0
پاسخ
1393-10-07 07:20
حامد

برخی باید 9 دی را از خاطر مردم پاک کنند چون از نظر مردم لکه ی ننگی در سابقه ی آن هاست که گویا هنوز هم پشیمان نیستند !!!

0
0
پاسخ
1393-10-07 16:56
یه نفر

حق دارند بیچاره ها خب بچه ها درس دارند!!!!!انصاف داشته باشید!!!!!نکه وقتی روحانی اومد بچه هارو از مدرسه نکشوندن استقبال رئیس جمهوراین از ضعفای بزرگ آموزش و پروشه که نمیدونه کی به دلیل چی تعطیل کنه

0
0
پاسخ
1393-10-09 14:28
رضا

امسال در شهر کلاله برخی از ادارات برای برخی مناسبتهای قدیمی بنر و پوستر و ... چاپ کردند و نصب کردند ولی در خصوص نهم دی ماه کاری نکردند.در اینجا فقط باید به بسیج و سپاه هزار آفرین گفت .7 دیماه روز نهضت بود بنر می خواست ولی نهم دیماه نه بنر می خواست و نه حتی یک کاغذ آ 4آ م و ز ش و ....

0
0
پاسخ
1393-10-10 09:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.