1393-10-06 06:06
2459
2
7827
سید نعیم نریمانی:

دولتهای گذشته نسبت به جوانان عملکرد مطلوبی نداشته اند / نگاه عوام فریبانه و انتخاباتی به جوانان برداشته شود

فعال فرهنگی اجتماعی شهر گرگان گفت:  دولت های گذشته درقبال حل مشکلات جوانان عملکرد مطلوبی نداشته اند و اگر نگاهی به آمار و اخبار بیندازیم مشکلاتی مانند ازدواج ، اشتغال و مسکن جوانان همواره مطرح است .

به گزارش گلستان ما ؛ سید نعیم نریمانی از جوانان حامی روحانی و فعالین فرهنگی اجتماعی استان گلستان در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: امروز در شرایطی هستیم که جوانان عزیز کشور ما از بی توجهی به تفکرات جوانان رنج می برند و جوانان ابزاری برای رسیدن سیاسیون به اهداف انتخاباتی شده اند.

نریمانی اذعان داشت: اگر تاریخ اسلام را بدرستی واکاوی نماییم متوجه خواهیم شد که جوانان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف اسلام داشته  و حتی در زمان پیامبر (ص) در حل مشکلات جامعه و فرماندهی جنگ ها حضوری فعال داشتند.

وی با بیان اینکه در تاریخ معاصر کشورمان نیز حضرت امام خمینی (ره) به جوانان اعتماد کرد افزود: برچیده شدن بساط رژیم ستمشاهی و مدیریت هشت ساله دفاع مقدس با جوانانی بود که تریبت شده مکتب امام (ره) بودند.

این فعال فرهنگی اجتماعی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره در فرمایشات خود از جوانان حمایت نموده و مسئولین را به توجه به مشکلات جوانان دعوت کرده اند . ایشان در جایی فرموده اند:" جوان حق را آسان می پذیرد،جوان راحت و صادقانه اعتراض می کند و بی دغدغه و بدون هیچ گرفتاری درونی اقدام می کند ، پذیرش آسان ، اعتراض صادقانه و اقدام بی دغدغه را شما کنار هم بگذارید ، ببینید چه حقیقت زیبایی بوجود می آید و چه کلیدی برای حل مشکلات است ".( در دیدار با جوانان اصفهان 12/8/80)

سید نعیم نریمانی تصریح کرد: دولت های گذشته درقبال حل مشکلات جوانان عملکرد مطلوبی نداشته اند و اگر نگاهی به آمار و اخبار بیندازیم مشکلاتی مانند ازدواج ، اشتغال و مسکن جوانان همواره مطرح است .

وی تاکید کرد: پیگیری مباحث اقتصادی جوانان ، تقویت روحیه انقلابی جوانان ، نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در بین جوانان ، عملگرایی و پرهیز از شعار در حوزه جوانان ، شایسته سالاری ، پرهیز از نگاه پوپولیستی و عوامفریبانه به جوانان، دوری از نگاه ناسیونالیستی و قوم گرایی و تربیت جوانان از سن پایین برای مدیریت کشور مباحث مهمی است که در حوزه جوانان می تواند مد نظر قرار بگیرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگانی

این را که همه می دانند ، چه جور فعال فرهنگی است که آمار عصر حجری می دهد،

0
0
پاسخ
1393-10-06 19:57
حسینی چمانه ای

توجه داشته باشیم که در هر عصری جوانان نقش سازنده داشته اند و جمعیت یک کشور اصولا بدون جوانان آن کشور مفهومی نخواهد داشت. از اینکه جوانان را قدر می دانی و دغدغه ات جوانان می باشند ، این تحسین بر انگیز است ان شاءالله در اهدافت همیشه موفق و پیشرو باشی.

0
0
پاسخ
1393-10-18 21:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.