1393-09-19 03:49
916
0
7033
علی بهرامی :

جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی تا پایان آذرماه تمدید شد/ جشنواره بهمن ماه برگزار می شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از تمدید جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی تا پایان آذرماه خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی بهرامی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گلستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به دلیل استقبال خبرنگاران و حضور همه اهالی فعال رسانه ای استان در جشنواره رسانه ، نظم و امنیت عمومی این جشنواره تا پایان آذرماه سال جاری تمدید خواهد شد.

بهرامی با اشاره به اینکه این همایش در بهمن ماه امسال برگزار می شود ، افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه‎های مجازی و مطبوعات می‎توانند آثار خود را تا پایان آذرماه جاری به صورت لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به نشانی گرگان، پل فتحه باغ، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان ارسال کنند.

وی  با بیان اینکه فعالین رسانه ها می‎توانند در 3 بخش خبر، مصاحبه و گزارش آثار خود را ارائه کنند ، تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه وجود ندارد .

بهرامی گفت : خبرنگاران می‎توانند بهترین آثار خود را که در بخش‎های عنوان شده و با موضوع مسائل اجتماعی و انتظامی تولید و منتشر شده است را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان به این نکته نیز اشاره کرد که آثار ارسالی توسط خبرنگاران و رسانه ها بایستی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در رسانه مورد نظر درج شده باشد.

وی در پایان تاکید کرد: در هر بخش بنا به تشخیص هیات داوران به سه نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.