1393-09-12 16:24
1420
0
6728
آیت الله نورمفیدی در شورای اداری استان گلستان:

برداشتم اینست که در برخی جلسات برای پتروشیمی گلستان سنگ اندازی می شود / از روحانی می خواهم شریعتمداری را مامور ویژه رسیدگی به پتروشیمی کند

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت : قرار بود پتروشیمی 36 ماهه تمام شود اما الان 120 ماه شده و من از آقای روحانی خواهش می کنم به این مورد رسیدگی کند.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در هشتمین جلسه شورای اداری استان که امشب 12 آذرماه با حضور حسن روحانی رئیس جمهور و هیئت دولت در استانداری گلستان برگزار شد گفت : پتروشیمی گلستان در دولت قبلی و با بیش از 90 هزار سهامدار در استان گلستان کلنگ خورد.

آیت الله نورمفیدی افزود: بنا بود که این پروژه 36 ماهه به پایان برسد و تحویل داده شود اما الان 120 ماه گذشته و هنوز بجایی نرسیده است .

وی گفت : من خواهشم اینست که یک فکری بشود و بویژه از آقای روحانی می خواهم آقای شریعتمداری را مامور رسیدگی به این کار بکند و رئیس بانک ملی هم از نزدیک این پروژه را  هم ببیند .

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: گاهی وقتها احساس می شود که در این پروژه سنگ اندازی می شود البته من نمی خواهم کسی را متهم کنم ولی برداشتم اینست در یکی از این جلسات در این باره سنگ اندازی می شود .

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: راه اندازی این پروژه در اقتصاد گلستان می تواند نقش مهمی را ایفا کند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.