1393-09-12 15:07
1860
2
6722
در جریان سفر دولت به گلستان صورت گرفت:

دیدار رئیس بنیاد شهید کشور با عامری جانباز 70 درصد و خانواده شهید دوست محمدیان

نماینده ولی فقیه و  معاون رییس جمهور و امور ایثارگران در ادامه برنامه های خود در استان گلستان با حضور در منزل جانباز داوود عامری و خانواده شهید دوست محمدیان گفت :شهدا با عشق به امام،اسلام و میهن اسلامی زندگی کردند.

به گزارش گلستان ما ؛حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در ادامه برنامه خود در استان گلستان به دیدار جانباز 70درصد داوود عامری رفت .

جانبار گران قدر عامری، کوهنورد بین المللی و همچنین عکاس بین المللی است که در زمینه عکاسی مدال ها و جوایز متعددی از مسابقات جهانی عکاسی کسب کرده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با این جانباز ابراز داشت:شما از افتخارات جامعه ایثارگری هستید و بنده افتخار می کنم که توفیق خدمت به شما عزیزان را دارم.شما عزیزانی که عامل ثبات امروز جامعه ما هستید.

در این دیدار مقرر شد تا در آینده نزدیک، تندیس این جانباز گران قدر به عنوان نخستین جانباز قهرمان جنگ در نهارخوران گرگان نصب شود .

جانباز عامری در این دیدار از خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین شهیدی تشکر و قدردانی کرد.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران در ادامه به دیدار خانواده معظم شهیدان دوست محمدیان رفت و در دردیدار با این خانواده عنوان کرد:امروز دولت میهمان مردم گلستان است و امروز با چند خانواده معظم شهید و جانباز به نیابت از ریس جمهور و هیئت دولت دیدار می کنیم و سلام مقام معظم رهبری و هیئت دولت را خدمت شما ابلاغ میکنم.

معاون رییس جمهور خطاب به این خانواده معظم شهید ادامه داد :من معتقدم که نقش تربیتی شما بسیار مهم بوده است و فرزندانی را تربیت کرده اید که با عشق به امام،اسلام و میهن اسلامی زندگی کرده اند و در نهایت شما دو دسته گل تقدیم انقلاب و اسلام کرده اید.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی تصریح کرد:شما خانواده های معظم شهدا مایه افتخار برای کشور هستید.اگر امروز آرامش داریم ودر همه عرصه ها موفقیت کسب می کنیم و یا تیم مذاکره کننده هسته ای ما محکم صحبت می کند،قطعااین قدرت را فرزندان شما به آن ها داده اند.همه مردم مدیون  ایثارگری شما خانواده معزز هستند.خداوند به واسطه فرزندانتان شما را امتحان کرد و خوشبختانه شما از این امتحان سربلند بیرون آمدید.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

REZA1539

اقای جهانی هم می داند شهیدی را کجا ببرد . اگر واقعا مسولین ما راست می گویند شهیدی میخواست 2 روز بیشتر در استان بماند .به هر حال همه شهرهای استان انتظار داشتند . بله اقای جهانی ...

0
0
پاسخ
1393-09-12 20:28
حمید پروار

رییس جمهور محبوبم سلام من جانباز 50 درصد فطع عضو بسیجی هستم و کارمند از جانبازیم 30 سال می گذرد و فقط از اداره حقوق می گیرم و شکر خدا را بجا می ارم اما چون از ناحیه پا مصدوم هستم وسیله ی نقلیه ندارم .از شما متشکرم شماره تلفن 09111382633

0
0
پاسخ
1393-12-24 14:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.