1393-09-10 09:44
2693
13
6579
درخواست خان ببینی ها از رئیس جمهور؛

شهرستان فندرسک آرزوی دیرینه / آیا کلید روحانی، قفل زنگ زده فرمانداری خان ببین را باز می کند؟

مردم منطقه وسیع فندرسک دیر زمانی است که خواستار استقلال و بدست آوردن فرمانداری هستند تا امکانات ، سرمایه ها و هویت به باد رفته خود را دوباره احیا کرده و طرحی نو برای فردای خویش پایه گذاری کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ در حال و هوای ورود دولت تدبیر و امید به استان گلستان، چراغکی از امید در سایه صبر انتظار مردمان فندرسک و شهر خان ببین سوسو میزند که آیا کلید روحانی قفل صندوقچه زنگ زده ی آمال و آرزوهای چندین ساله مردم فهم و فرهنگ ، علم و ادب ، شور و حماسه و دیار حکما و فضلا ، منطقه بزرگ و تاریخی “فندرسک” و “شهر خان ببین” را باز می کند ویا اینکه این طلسم همچنان برقوت خودش باقی می ماند…؟؟

مردم منطقه وسیع فندرسک دیر زمانی است که خواستار استقلال و بدست آوردن فرمانداری هستند تا امکانات ، سرمایه ها و هویت به باد رفته خود را دوباره احیا کرده و طرحی نو برای فردای خویش پایه گذاری کنند.

rohani1393

 راهی فرعی و دور افتاده و خسته کننده ، اتلاف وقت و صرف هزینه بسیار برای رسیدن به شهرستان رامیان ، طاقت مردم منطقه فندرسک را کم کرده و احساس کمبودها و دیده نشدن استعدادها و پتانسیل ها بیش از پیش این توقع را ایجاد کرده تا در سایه حضور رییس جمهور به استان گلستان شاید گوشه چشمی به این منطقه بشود و کلید فرمانداری خان ببین که گشاینده درب بسته مشکلات این منطقه است به مردم منطقه فندرسک و شهر خان ببین هدیه شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

چای پر تخمه فندرسکی

با سلامانسان با آرزو های خود زنده است. امید و آرزو شرط بقا انسان است.من بر این باورم اگر این خواسته در دولت گذشته پی گیری می شد سهل الوصول تر به نظر می آمد.اما در این دولت و تصدی پست استانداری توسط عزیزی از شهر رامیان این امر را غیر ممکن خواهد کرد. البته احترام استاندار محترم واجب ، ولی من معتقدم امر دریافت فرمانداری خانبین 40 سال به تعویق افتاد .

0
0
پاسخ
1393-09-10 10:05
mohsen

ببخشید آیا واقعا 15 کیلومتر تا مرکز شهرستان (رامیان) راه طاقت فرساست ؟ آیا 7 دقیقه تا مرکز شهرستان طاقت فرساست .عزیزان ، هزینه های بیت المال را این جوری هدر ندهید. شما وقتی گفتید طاقت فرسا ، ابتدا فکر کردم فاصله تا بندرعباس است . اما وقتی که تحقیق کردم خودم هم خجالت کشیدم .

0
0
پاسخ
1393-09-10 12:49
فندرسکی

[quote name="mohsen"]ببخشید آیا واقعا 15 کیلومتر تا مرکز شهرستان (رامیان) راه طاقت فرساست ؟ آیا 7 دقیقه تا مرکز شهرستان طاقت فرساست .عزیزان ، هزینه های بیت المال را این جوری هدر ندهید. شما وقتی گفتید طاقت فرسا ، ابتدا فکر کردم فاصله تا بندرعباس است . اما وقتی که تحقیق کردم خودم هم خجالت کشیدم .[/quote] اگر خان ببین شهرستان بود آیا شما حاضر بودید از رامیان که یک شهر فرعی و دور افتاده است به خان ببین بیاییددر ضمن رامیان 3 کیلومتر از جاده اصلی فاصله دارد و باید مدتها در دوراهی ایستاد که یک ماشین بیاد و پر بشه تا بتوان این سه کیلومتر را با پانصد یا ششصد تومان به رامیان رسید. از دوراهی تا خان ببین بیش از 14 کیلومتر است که به اضافه آن سه کیلومتر فرعی می شود حداقل 17 کیلومتر که باید تا دوراهی بیش از هزار تومان هزینه کرد و اکثر رانندگان محترم کرایه آزادشهر را لحاظ میکنن نه دوراهی را، حال تازه به رامیان که برسی به محض اینکه بفهمن از خان ببین آمدی پاس کاری و دست انداز بازی شروع میشهدلت خوشه رامیانی

0
0
پاسخ
1393-09-10 14:54
فندرسکی

من نمیدونم چه سری هست که همین اسم شهرستان شدن خان ببین وسط میاد رامیان زمین لرزه میادبابا اگه شما به فندرسک نیاز ندارید بزارید شهرستان بشه چرا سنگ میندازید چرا خود برترید چرا حسادت میکنید چرا ؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-09-10 14:58
پوریا بای

دولت بر اساس قانون باید حکم کند.قانون هم مشخصات را برای تاسیس شهرستان نو بیان کرده = قانون تقسمات کشوریضمناً باید گفت که سیاست کلی دولت این است که سایز دولت کوچک شود و کارمندرانش کمتر.

0
0
پاسخ
1393-09-10 16:24
برای استان دلواپسیم

مهمترین خواسته مردم شهر خان ببین از رئیس جمهورhttp://abshar7.persianblog.ir/post/114/

0
0
پاسخ
1393-09-11 06:49
فندرسکی

[quote name="پوریا بای"]دولت بر اساس قانون باید حکم کند.قانون هم مشخصات را برای تاسیس شهرستان نو بیان کرده = قانون تقسمات کشوریضمناً باید گفت که سیاست کلی دولت این است که سایز دولت کوچک شود و کارمندرانش کمتر.[/quote]قانون این را میگوید که شهری که وسعتش بزرگتر و دارای جمعیت است می تواند شهرستان شود، پس برو وسعت و جمعیت خان ببین با رامیان رو نگاه کن

0
0
پاسخ
1393-09-11 07:58
گرگانی فندرسکی تبار

به عنوان یه گرگانی فندرسکی تبار واسه ی من همیشه فندرسک از زرین گل شروع مییشه تا جنگل گلستان ادامه داره حالا اگه بعضیها خودشونو فندرسکی نمیدونن بهم مربوط نیس اما حق ندارن بگن که کوهسار (رامیان بخشی از کوهسارای فندرسک است)، شاه پسند (ازادشهر)، حاجیلر (مینودشت) و گالیکش و نوده خاندوز و دلند و خانببین و همه ی روستاهایی که در مسیر زرین گل تا جنگل گلستان هستن جزو فندرسک بزرگ نیستن به امید پیشرفت روزافزون گرگان و همینطور منطقه ی پدریم

0
0
پاسخ
1393-09-11 14:11
برزمینی

من جایی شنیدم که نصف اصفهان هم قبلا مال فندرسک بوده .ولی یه عده آمدن این وسط ها ساخت وساز کردند ویه قسمت از فندرسک فاصله افتاد واگر ادامه پیدا کنه ممکنه به خلیج فارس برسه(منظورم اون یه قسمت که در اصفهان بوده را میگم)

0
0
پاسخ
1393-09-12 05:31
گرگیج

سیاست بر این است که دولت کوچک شود بنابراین بدنبال گزینه دیگری باشید.اگر قرار بر شهرستان شدن باشد پس روستای ما هم باید شهرستان بشود.چون از مرکز بخش (خانببین) 3 کیلومتر فاصله داریم و روزی 300 تومان کرایه میدهم تا به خانببین بروم.اگر شهرستان بشویم دیگه هر روز میشینم خونه بزار مردم کرایه بذهند بیان ولایت ما.

0
0
پاسخ
1393-09-12 13:03
بیانی

کلیدی که اورده بودند به هیچ قفلی نخورد چه برسد به قفل زنگ زده خانببین ما.

0
0
پاسخ
1393-09-13 13:08
یلمه

آگراستاندار همشهری بازی در بیاورد و شما را با 20 هزار نفر جمعیت بخواهند شهرستان بکنند ، پس باید11 تا از دهستانها و بخشهای ترکمن نشین ما را که از فندرسک بیشتر جمعیت دارد ، به شهرستان تبدیل بکنند.

0
0
پاسخ
1393-09-16 15:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.