1398-05-23 10:47
518
0
64951

امضاء تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان

تفاهم‌نامه همکاری این دو نهاد با امضاء اسکندر اسکندری مدیرکل کمیته امداد استان گلستان و سید علیرضا حسینی طلب، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان منعقد شد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در راستای کیفیت‌بخشی سطح دانش فنی و حرفه‌ای و ایجاد و ارتقاء توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای اقشار محروم و آسیب‌پذیر به ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

وی با توجه به بهره‌مندی هرچه بیشتر مددجویان از فرصت‌های آموزشی و افزایش دسترسی به فرصت‌های شغلی موجود افزود: در این تفاهم‌نامه به برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، کارآفرینی و دوره‌های آمادگی شغلی و بررسی و ارائه راهکار مشترک برای ارتقاء سطح معیشت وزندگی جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد به روش مهارت‌آموزی تأکید شده است.

اسکندری عنوان کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان یک ابزار مناسب برای توانمندسازی و استقلال مالی اقشار محروم و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش‌های مهارتی است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی فراخور با نیاز فضای کسب‌وکار منطقه، باعث افزایش ضریب اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد خصوصاً زنان سرپرست خانوار می‌شود بر این اساس با نیازسنجی دقیق از وضعیت بازار می‌توانیم گام‌های مؤثری برای اشتغال افراد نیازمند برداریم.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه از تاریخ انعقاد به مدت سه سال شمسی فی‌مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با کمیته امداد استان گلستان منعقد شد.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.