1398-05-23 07:09
574
0
64949
هادی علمدار خبرداد؛

افتخار آفرینی دو عضو خانه مطبوعات گلستان در جشنواره خزر / کسب سه عنوان برتر جشنواره

دبیراتحادیه خانه های مطبوعات خزر  و مدیرخانه مطبوعات استان گلستان از برگزیده شدن آثار 2 تن از خبرنگاران استان گلستان در اولین جشنواره رسانه ای خزر خبرداد.

به گزارش گلستان ما ؛  هادی علمدار از برگزاری اختتامیه اولین دوره جشنواره رسانه ای خزر به میزبانی مازندران خبرداد و گفت: اختتامیه این جشنواره پنج شنبه 24 مرداد ماه با سخنرانی آقای ربیعی سخنگوی دولت در شهرستان چالوس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت دوره ای به میزبانی استان های شمالی برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم ۱۷ اثر برگزیده جشنواره رسانه ای خزر به عنوان آثار برگزیده معرفی و از افراد برگزیده تقدیر خواهد شد.

علمدار با بیان اینکه 3 اثر از استان گلستان در این جشنواره حائز رتبه شده اند، اذعان داشت : وحید حاج سعیدی با دو اثر در بخش های "گزارش" و" ویژه خزر" با تیترهای "جای شما خالی رفته بودیم شمال" و "یک دریا پر از رویا" رتبه دوم را کسب کرده و عقیل مهقانی در بخش "عکس" با تیتر "خاطرات شمال " موفق به کسب رتبه اول شده است.

دبیراتحادیه خانه های مطبوعات خزر تصریح کرد: داوری آثار از سوی دفتر مرکز مطالعات رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است و آثار برتر بعد از ترجمه به دبیرخانه جشنواره بین المللی رسانه ای خزر آستاراخان روسیه ارسال می شود.

گفتنی است ؛ این مراسم با حضور هیات مدیره خانه های مطبوعات استان های شمالی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل مطبوعات داخلی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، رئیس اداره خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداران مازندران، گیلان و گلستان ، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های شمالی ، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان های شمالی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات کشور، و تعدادی از اعضای فعال خانه های مطبوعات سه استان شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.