1398-05-14 12:14
546
0
64808
نیک نیا در جمع خبرنگاران :

فهرست بیمه 303 نفره خبرنگاران گلستانی بازنگری می‎شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان گفت : برای اینکه عده ای از بیمه خبرنگاری سوء استفاده نکنند لیست 303 نفری که در استان تحت عنوان خبرنگار بیمه شده اند راستی آزمایی و پایش می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر نیک نیا مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان ظهر امروز در نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان اظهار کرد : فهرست بیمه خبرنگاران گلستان بازنگری میشود.

نیک نیا با تبریک روز خبرنگار، افزود: ١٩٠میلیارد تومان مطالبات تامین اجتماعی از مردم در استان گلستان است اما به دلیل شرایط سخت کشور و مردم به دلیل تحریمهای ظالمانه بیمه  هیچ کسی را به دلیل بدهی قطع نکردیم.

وی با توجه به دغدغه خبرنگاران در خصوص اینکه افرادی خارج از خبرنگاری از بیمه خبرنگاران استفاده می کنند ، افزود : بر اساس مستنداتی که وجود دارد  این افراد در حوزه رسانه  بیمه شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان خاطرنشان کرد : ٦٥٤ معرفینامه هنرمندان و ٣٠٣ بیمه خبرنگار در استان گلستان وجود دارد .

نیک نیا اضافه کرد : این آمادگی را داریم که این لیست 303 نفره به منظور راستی آزمایی با همکاری ارشاد و خانه مطبوعات بازنگری شود.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان به هزینههای بالای بیمه خبرنگاران فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه  خبرنگاران فضای مجازی و کاهش هزینههای بیمه این بخش نیاز است هیئت دولت برای این دسته از خبرنگاران مصوبه بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که خبرنگاری جزو مشاغل سخت هست یا نه ، گفت : دولت این موضوع را تصویب کرد ولی هنوز چیزی برای اجرا به ما ابلاغ نشده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.