1398-05-09 09:36
386
0
64750
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان خبر داد؛

تخصیص اعتبار 500 میلیاردی برای بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان از تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی برای بازسازی راه‌های اصلی در مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، مهدی میقانی امروز در گفت و گویی اظهار کرد: 50 میلیارد تومان در سال 1398 از محل استانی برای بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده گلستان به اداره‌کل راهداری گلستان اختصاص یافت و 60 میلیون تومان دیگر نیز از محل منابع ملی در راستای بازسازی راه‌های شهری و اصلی به این اداره ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: برش عرضی در 97 نقطه از جاده استان ایجاد شد و این در حالی است که تردد در تمام این نقاط جریان دارد اما تاکنون روکش آسفالت در 32 نقطه از این جاده انجام شد.

*طی 2 هفته آتی روکش آسفالت در 20 نقطه انجام می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان ابراز کرد: حدود 20 نقطه دیگر از این جاده که برش عرضی ایجاد کردیم را طی هفته آتی آسفالت خواهیم کرد.

میقانی با بیان اینکه ابلاغ اعتبارات خسارات عمرانی را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اخیرا اعتبار خسارات عمرانی به مدیریت برنامه‌ریزی استان گلستان ابلاغ شد و به جدیدت پیگیر مبادله موافقت‌نامه هستیم که انشاالله بتوانیم زیربنایی و بنیادی این موارد را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین دغدغه ما رفع آسیب‌ها و ابنیه فنی راه‌ها است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی که در کلان کشور انجام دادند و در مدت سه سال این برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفت که 70 درصد اعتبارات در سال 1398 و 20 درصد را در سال 1399 و 10 درصد باقیمانده را در سال 1400 ابلاغ کنند./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.