1393-09-08 08:10
3177
1
6453

دفاع تازه یوسف قوجق از جریانات انحرافی گرگان

نویسنده کتاب " لحظه ها جا می ماند " در مراسم سالگرد یکی از شهدای 5 آذر سال 57 گرگان طی سخنانی بار دیگر از برخی از افراد و جریانات انحرافی تمجید نمود و به دفاع از کتاب رُمان جنجالی خود پرداخت .

به گزارش گلستان ما ؛ یوسف قوجق نویسنده کتاب جنجالی " لحظه ها جا می ماند " در مراسم سالگرد شهید احمد سبطی – از شهدای 5 آذر سال 57 گرگان - که شب گذشته در محمدیه شریف موسوی گرگان طی سخنانی بار دیگر از برخی از افراد و جریانات انحرافی مثل فاضل کبیر رئیس معدوم سازمان منافقین گرگان و نیز " مکتب علی " – از منتقدان سر سخت نظام اسلامی - در قالب مرور گتاب خود تمجید نمود و در ادامه به دفاع از کتاب رُمان انحرافی خود پرداخت  و گفت : از کتابش در تهران و مشکین شهر تجلیل شده ، اما در گرگان مورد بی مهری قرار گرفته و در گرگان و گلستان این کتاب هیچ مخاطبی ندارد .

او همچنین در این مراسم از افراد فراماسونری مثل یحیی دولت آبادی که یک نویسنده ضد اسلامی و طرفدار حکومت رضاخان است تعریف و تمجید کرد .

شایان ذکر است که یوسف قوجق رُمان نویسی است که با نگاهی خاص به ادبیات و هنر می نگرد و گاها به اسم هنر و داستان ، اباحی گری سیاسی را ترویج می کند و جریانات انحرافی و ضد مردمی را در داستان نویسی برجسته می نماید .

مخصوصا در کتاب اخیر خود که به شدت جانبدارانه نوشته شده از منافقین ، تروریست و مارکسیستها و سکولارها و اُمتی ها حمایت نموده و به طور ناصواب نقش آنها را در مبارزات قبل از انقلاب گرگان برجسته نموده است .

مخصوصا که نویسنده این رمان در سال گذشته طی مصاحبه ای تلویحا دلبستگی خود را به جریانات ضد انقلاب اعلام نمود . کتاب رِمان او سال گذشته انتقادات زیادی را به همراه داشت به طوری که حتی یکی از سایت های محلی ، سند تصویری را از علاقمندی او نسبت به رهبر حزب توده ترکمن صحرا منتشر نمود .

البته جای سئوال اینجاست که چرا باید مجلس شهید بزرگواری از شهدای 5 آذر گرگان ، تبدیل به محفلی سیاسی برای برخی منتقدان نظام و انقلاب شود در حالی که این رویه با سیره خود آن شهید و سایر شهدا کاملا در تضاد است .

 

مطالب مرتبط :

حمید روحانی : کتاب "لحظه ها جا می مانند" از چهره های مرموز و جنایت کار با ستایش نام برده است

ضد انقلاب ها در "لحظه ها جا می مانند" برجسته شدند

نویسنده رمان 5 آذر گرگان بر سر قبر رهبر حزب توده ترکمن صحرا چه می کند ؟

حاشیه های ادامه دار یک رمان درباره 5 آذر گرگان

دکتر منتظری : اگر قوجق نقدهای خارکوهی را قبول دارد بپذیرد و مقاومت منفی نکند

هفت نکته برای نویسنده رمان لحظه ها جا می مانند ؛ ایراداتی که به یوسف قوجق وارد است

گفتگوی خواندنی سایت عدالت خواهان گلستان با یوسف قوجق نویسنده رمان 5 آذر

سالوسی کردن برای نوشتن کتاب در مورد 5 آذر هنر نیست

تحریف 5 آذر در قالب رمان و داستان ؛ رونمایی از یک کتاب جنجال برانگیز در گرگان

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

فرهنگی

باسلام . تازه دارم می فهمم که شماها هر چه بدهند، چشم بسته و بدون بررسی صحت و صقم آن مطلب را منعکس می کنيد. اگر در آن مراسم حضور نداشتم، قطع و یقین بدانید که این مطلب را باور میکردم و در دلم صد تا لعنت به ... خدا می فرستادم. از خدا بترسید و نام بچه مسلمان حرب الهی را خراب نکنید

0
0
پاسخ
1393-09-09 19:36

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.