1398-04-26 11:58
513
0
64454
مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان:

پی‌ریزی ساختمان برای 2 هزار و 650 متقاضی در مناطق سیل‌زده گلستان انجام شد

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از پی ریزی ساختمان برای 2 هزار و 650 متقاضی در مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، در اواخر اسفندماه سال گذشته و اوایل فروردین‌ماه سال جاری تعدادی از استان‌های کشور در معرض سیل قرار گرفتند که در این میان استان گلستان از جمله شهرهای گمیشان، آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس به عنوان نخستین استان در کشور دچار سیل‌زدگی شد.

با توجه به اینکه در فصل تابستان به سر می‌بریم سرعت بخشیدن به ساخت و سازها یکی از نیازهای اساسی مناطق سیل‌زده استان گلستان است

حدود 40 روز بود که برخی از مناطق آق‌قلا و گمیشان استان گلستان در محاصره سیل قرار گرفتند و خسارت‌های فراوانی به بخش‌های مختلف به ویژه واحدهای تولیدی و مسکونی وارد شد و اکنون در مناطق سیل‌زده استان گلستان تعداد 100 پیمانکار، متولی ساختن خانه‌ها برای بالابردن دقت و سرعت در کار مشغول به فعالیت هستند تا سرعت ساخت و ساز را در این مناطق ارتقا ببخشند.

پی‌ریزی ساختمان برای 2 هزار و 650 متقاضی در مناطق سیل‌زده گلستان

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: تاکنون پی‌ریزی ساختمان برای 2 هزار و 650 متقاضی در مناطق سیل‌زده استان گلستان انجام گرفت که از این تعداد یک‌هزار و 138 واحد فونداسیون انجام دادند.

محمدتقی زمانی‌نژاد ابراز کرد: خوشبختانه روند احداث مسکن در مناطق سیل‌زده استان شتاب گرفته است و بیش از ۱۴ هزار و ۸۵۰ پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های استان معرفی شدند.

۳۴ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به 7 هزار و 300 خانوار پرداخت شد

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا تعمیر منازل مسکونی تا پایان تیرماه جاری به پایان برسد، ابراز کرد: با ساخت و سازی که در مناطق سیل‌زده انجام گرفته امید در دل مردم مضاعف شده اما هنوز در خواست مردم تسریع در انجام کار است.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: تاکنون بیش از ۶ هزار پرونده انعقاد قرارداد شده است و حدود ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به 7 هزار و 300 خانوار پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اگر همه مسؤولان دست به دست هم دهند تا پروانه‌های ساخت مسکن در مناطق سیل‌زده استان گلستان هرچه زودتر تکمیل شود تا پایان تابستان سال جاری مردم سیل‌زده استان به منازل جدید خود بازخواهند گشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.