1398-04-25 09:03
488
0
64414
در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی:

تقدیر از فرمانده سپاه نینوا بابت مساعدت در بازگشایی مدارس سیل زده

در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی از فرمانده سپاه نینوا بابت مساعدت در بازگشایی مدارس سیل زده تقدیر شد.

به گزارش گلستان ما، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان گلستان گفت: در جریان سیل اخیر به ۳۲۴ مدرسه گلستان از نظر امکانات، تجهیزات و تاسیسات خسارت جدی وارد شد و ۲۴ مدرسه نیز به طور کامل تخریب شدند که در پی آن دانش آموزان زیادی به مشکل برخوردند.

وی افزود: گل و لایی که سطح مدارس را فرا گرفته بود آموزش و پرورش را شدیداً دچار مشکل کرده بود که این معضل با همت گروه های جهادی سپاه پاسداران و سایر دستگاه‌ها بر طرف شد به طوری که بعد از تعطیلات نوروزی، مدارس گلستان با حضور معاونین وزیر محترم آموزش و پرورش بازگشایی شد و هیچ خللی نیز در روند آموزشی دانش‌آموزان وارد نشد و این در حالی است که دیگر استان‌های سیل‌زده امکان بازگشایی مدارس را در آن زمان نداشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: سپاه پاسداران در بخش ساخت و ساز مدارس و نیز اسکان سیل زدگان تلاش های زیادی کرده است که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر شود.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که جهاد مقدس همان دفاع مقدس بوده و تعلیم و تربیت یک اصل انکار ناپذیر است، گفت: در جریان سیل، سپاه به دنبال احیای زندگی مردم بود که خیلی زود به این نتیجه رسید که احیای زندگی مردم میسر نمی شود مگر با احیا و بازگشایی مدارس، از این رو همه همت خود را به کار بست تا مدارس به شکلی مطلوب و در اولین فرصت بازگشایی شود.

شایان ذکر است، در پایان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اهدای تندیس از فرمانده سپاه نینوا گلستان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.