1398-04-23 11:20
513
0
64358
حسین ربیعی :

اگر بدانم بودنم در شورا چیزی جز دردسر نیست به دنبال زندگی‌ام می‌روم / یک بار حلوای خودم را خورده‌ام

عضو با سابقه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: اینکه ما درباره یک موضوعی در شورا رای مخالف بدهیم و بعد در فضای مجازی علیه ما فضاسازی شود بسیار ناراحت کننده است.

به گزارش گلستان ما ؛ حسین ربیعی گفت: من مخالف هیچکس نیستم بلکه مخالف عملکردها هستم و این را با رای خودمان نشان می‌دهیم چون راه دیگری نداریم.

وی اضافه کرد: چرا گروهی حمایت می‌شوند که نگاه کنند چه کسی در شورا مخالف است و برایش در فضای مجازی پرونده بسازند و چه کسی از این افراد حمایت می‌کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با خطاب قرار دادن شهردار گرگان، تصریح کرد: من پنج بار وصیت‌نامه نوشته‌ام و یک بار هم حلوای خودم را خورده‌ام، من از هیچ چیزی نمی‌ترسم و اینکه چهار تا بچه راه می‌افتند و قلم به دست می‌گیرند من را نمی‌ترساند بلکه سوال من این است چه کسانی مسوول حفظ شان شورا هستند.

ربیعی گفت: متاسفانه علیه آقای آقاملایی مطلب زدند که ماشین در اختیار را فلان‌جا می‌برد و وی را زیر سوال بردند، همه ما از این خودروها استفاده می‌کنیم و اگر قرار است کسی را بگیرند همه را باید بگیرند.

وی اضافه کرد: من آنقدر توان و ظرفیت دارم که در تالار شهر از عملکرد خودم دفاع کنم و از هیچ چیزی هم نمی‌ترسم و مردم حق دارند از من سوال کنند و آنجایی که خطا کرده باشم می‌گویم اشتباه کردم اما خطا نکردم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: امروز متوجه می‌شویم که سیستم دوبین‌های مداربسته شورا در اختیار شهرداری است که یکی از دوستان وقتی خدمت آقای شهردار می‌رود به او می‌گوید که با فلانی جلسه داشتید و فلانی هم به جلسه شما اضافه شد.

ربیعی گفت: در زمان فرماندار گذشته ما جلسه داشتیم و به ما خبر دادند می‌دانیم با فرماندار جلسه داشته‌اید، مگر ما جرم کرده‌ایم، من برای حق و حقوق مردم همه جا می‌روم.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردین هرچه دوست دارید بنویسید و من هم از راه قانون جلوی شما را می‌گیرم، متذکر شد: اگر بدانم بودنم در شورا چیزی جز دردسر نیست به دنبال زندگی‌ام می‌روم، من بیکار نیستم اینجا باشم که بخاطر مخالفتم با یک لایحه با آبرویم بازی شود.

ربیعی دوباره با خطاب قرار دادن شهردار گرگان گفت: بجای اینکه بروید ببینید ما با چه کسی نشست داریم و چه کار می‌کنیم به دنبال مشکلات کارگران و شهرداری باش، من خودم 9 نفرم و هر جایی اشکال داشته باشد بیان می‌کنم./فارس

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.