1398-04-22 16:34
575
0
64339
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان گرگان خبر داد؛

حمایت قاطع دادستانی گرگان از رسانه‌های صادق و خدمتگذار

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان گرگان گفت: از خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی به خاطر انتشار حقایق تشکر می‌کنیم و بدون شک انتشار دهندگان حقیقت از حمایت قضایی برخوردار خواهند بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، مسعود سلیمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: همیشه در حوزه اطلاع‌رسانی متشکر رسانه‌ایم.

وی ادامه داد: من خودم عضو کانال‌های خبری به ویژه خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی هستم و حتی برخی از اطلاعات و اخبار را از همین طریق رصد و حتی پیگیری می‌کنیم.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان گرگان خاطرنشان کرد: حتی بسیاری از دستوراتی که صادر می‌کنیم در نتیجه اطلاع‌رسانی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز است که صادقانه حقایق را منتشر می‌کنند.

سلیمانی بیان کرد: هر خبری را هم که از خبرگزاری و یا پایگاه خبری و کانال خبری دریافت می‌کنیم، نتیجه اقدامات را هم به همان رسانه اعلام می‌کنیم برای مثال در خصوص مدرسه‌ای که در گرگان در معرض خطر قرار گرفته بود یکی از خبرگزاری‌ها مطلبی را منتشر کرد که بلافاصله دستورات لازم را برای پیگیری صادر کردیم و نتیجه را به همان خبرگزاری اعلام کردیم.

* شفاف‌سازی و پرداختن به حقایق باعث می‌شود یک مدیر همیشه خودش را در معرض نظارت مردم ببیند

وی اضافه کرد: به طور قطع یکی از منابع اقدام و چرخه مولد ما در حوزه قضایی مسائل و مباحثی است که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها نشر پیدا می‌کند و این یکی از نکات مثبت فضای مجازی است.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان گرگان با اشاره به اینکه شفاف‌سازی و پرداختن به حقایق باعث می‌شود یک مدیر همیشه خودش را در معرض نظارت مردم ببیند، گفت: از سوی دیگر مدیران رسانه‌ها باید بر این نکته توجه داشته باشند که بین حق و ناحق مرز بسیار کوچکی وجود دارد.

سلیمانی بیان کرد: رسانه‌ها قبل از انتشار اخبار باید بر صحت خبر تحقیق کنند و با ملاحظه جدی نسبت به نشر یک خبر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: نباید بر تاثیر اخبار بر مردم را نادیده بگیریم چون امروز مردم مشتاق شنیدن و دیدن خبر هستند و به همین دلیل ممکن است یک خبر ناصحیح منجر به تشویش اذهان عمومی شود.

* اجازه نخواهیم داد گزندی به رسانه صادق و خدمتگذار برسد

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان گرگان در خصوص حمایت دستگاه قضایی از خبرنگاران و خبرگزاری‌ها و رسانه‌هایی که اخبار صحیح و دقیق را منتشر می‌کنند و باعث شفاف‌سازی می‌شوند، گفت: رسالت واقعی رسانه پرداختن به حقایق است و ما هم در دستگاه قضایی تا زمانی که رسانه به این رسالت واقعی خود بپردازد به طور قطع حمایت خود را خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد گزندی به این صنف خدمتگذار برسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.