1398-04-06 05:54
849
0
64080

جوایز جشنواره های بین المللی در دستان مستندساز بانوی گلستان

مستند من می مانم در بیست و سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی زیست محیطی روسیه در دوبخش قومی و محیط زیست، طبیعت و مردم بومی خوش درخشید.

به گزارش گلستان ما، این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی فاطمه مرزبان توانست کاندیدای بهترین فیلم شود و دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کند.

اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی زیست محیطی روسیه از 12 تا 16 خرداد در روسیه برگزار گردید.

من می مانم روایت: مردی به نام «سید عقیل سادات حسینی» است که به صورت تنها در جزیره «آشوراده» گلستان به پرورش حیواناتی چون اسب ترکمن و گاومیش می پردازد.

کار و فعالیت اصلی آقای سادات حسینی پرورش اسب و آماده کردن آنها برای حضور در مسابقات است؛ نکته جالب اینکه پدر او هم مربی تربیت اسب بوده و در این حوزه فعالیت می‌کرده به صورتی که اسب های تربیت شده توسط وی همیشه در مسابقات برنده بودند.

این مستند داستانی به مدت 30 دقیقه می باشد.

تصویربردار وریا گلزاریان، صدابردار اکبر گلی، تدوین فاطمه و عفت مرزبان، آهنگساز محمد سالاروند، صداگذاری ارسطو مفاخری، مدیر تولیدو دستیار کارگردان مجتبی زاهدی تمسکنی و ... می باشند.

گفتنی است، مستند «من می مانم» تندیس و جایزه بهترین فیلم در بخش بین الملل از  چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، تندیس بهترین  کارگردانی  از هفتمین جشنواره بین المللی فیلم حسنات، جایزه بهترین دستاورد هنری هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، کاندید در بخش بین الملل جشنواره بین الملی فیلم سلیمانیه - عراق، تقدیر در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز،  حضور در بخش مسابقه فیلم کوتاه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و حضور در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم ریکا کشور لیتوانی، جایزه هیئت داوران دهمین جشنواره اکنون خاورمیانه #middleastnow  و همچنین این مستند به جشنواره کشور مجارستان که در ماه آینده برگزار می شود راه یافته است.

فاطمه مزربان تهیه کننده و کارگردان این مستند، پیش از این مستندهایی مثل « وقتی گفتند نمی‌شود » و « عروس وامنان » را با محوریت چهره‌های موفق مردمی ساخته است. وقتی گفتند نمی‌شود  دریافت تندیس سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، دیپلم افتخارجشنواره ملی فیلم کار و رتبه دوم ششمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی صداو سیما، دریافت جایزه بهترین سوژه از هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره بیطار، جایزه بهترین فیلم جشنواره بسیج، کاندید بهترین فیلم در جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه-عراق، تقدیردرهجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز وراه یابی به جشنواره بین المللی روسیه، مستند «عروس وامنان» دریافت تندیس و جایزه بهترین فیلم  از دهمین جشنواره بین المللی فیلم رویش در بخش اقتصاد مقاومتی و فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، تندیس و جایزه بهترین فیلم از جشنواره سنگر، جایزه بهترین فیلم از جشنواره  دو سالانه شهید آوینی، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بسیج را کسب کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.