1398-04-05 00:35
810
0
64064
در دیدار استاندار گلستان با فرماندهان سپاه استان مطرح شد؛

هیچ خط‌کش‌گذاری و نگاه سیاسی در خدمت به مردم نداریم/ تاکید بر محرومیت زدایی بعنوان اصل مهم در گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در خدمت به مردم، هیچ خط‌کش‌گذاری و نگاه سیاسی نداریم و هدف اصلی ما خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و حل مشکلات آنهاست.

 به گزارش گلستان ما ، سردار حسین معروفی در دیدار فرماندهان و معاونین سپاه استان با هادی حق‌شناس استاندار گلستان با اعلام آمادگی مجموعه سپاه برای حل مشکلات استان، اظهار کرد: سپاه همواره در کنار آن است و اعتقاد داریم با تکیه کردن به یکدیگر باید کارها را پیش ببریم.

وی افزود: با شناختی که از جنابعالی دارم، شما را شخصیتی کاربلد می‌دانم که پویایی از ویژگی‌های بارز شخصیتی شماست و قطعا می‌تواند در توسعه استان مؤثر باشد.

هادی حق شناس استاندار گلستان در ادامه این جلسه اظهار کرد: نگاه ما و یک اصل اساسی و مهم در گلستان برای ما این است که یک گام به سمت محرومیت‌زدایی برداشته شود.

وی افزود: حتما وجهه سازندگی و محرومیت‌زدایی ما از وجهه سیاسی بارزتر خواهد بود.

حق شناس با بیان اینکه فرمایشات، احکام و سیاست‌های مقام معظم رهبری برای ما «فصل الخطاب» است، تصریح کرد: هر حکمی که از سوی مقام معظم رهبری صادر شود، همه نیروهای سیاسی دولتی موظف و مکلف هستند به آن عمل کنند.

استاندار گلستان توجه به اسناد بالادستی از قبیل برنامه پنجم توسعه، اقتصاد مقاومتی، بیانیه گام دوم انقلاب و ... را برای توسعه کشور لازم و ضروری دانست

وی گفت: اگر اقتصاد مقاومتی و درونگرایی و برونزایی اقتصاد به درستی مورد توجه و اجرا قرار گیرد، مشکلات ریشه‌ای اقتصادی کشور حل خواهد شد.

وی بخش اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب را چکیده و خلاصه «علم اقتصاد» دانست و خاطرنشان کرد: ایران جزو 18 اقتصاد برتر دنیاست که باید امکان بروز ظرفیت‌های اقتصادی در آن فراهم شود.

استاندار گلستان با اشاره به چند پروژه اساسی برای رونق اقتصادی استان، گفت: استان گلستان ظرفیت‌های کشاورزی بی‌نظیری دارد اما خام‌فروشی محصولات و فروش تولیدات کشاورزی با قیمت تضمینی موجب پایین بودن سطح درآمد مردم شده است که ایجاد صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی یکی از راهکارهای برون‌رفت از این مشکل است و می‌تواند سطح درآمدی مردم را افزایش دهد.

وی توجه به بخش بازرگانی مرز «اینچه برون» را بسیار با اهمیت دانست و با اشاره به شیوه‌های ایجاد رونق اقتصادی در بازارچه‌های مرزی کشور، اظهار کرد: باید برای کشورهای همسایه منافع اقتصادی تعریف شود که این منافع اقتصادی منجر به تقویت روابط سیاسی و همچنین رونق اقتصادی دایم برای مرزنشینان خواهد شد.

حق‌شناس با بیان اینکه لایروبی «کانال خوزینی» برای جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان بسیار ضروری است که حتما باید انجام شود، تأکید کرد: اگر این کار انجام نشود، اولا همواره در سیل‌های بعدی با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد و دوما با خشک شدن خلیج گرگان مشکلات دیگری از قبیل ریزگردها گریبان‌گیر استان خواهد شد که ضرورت دارد موضوع لایروبی این کانال برای نجات خلیج گرگان حتما انجام شود.

استاندار گلستان در پایان از فرمانده سپاه استان خواست در اجرای این پروژه‌ها و توسعه استان به دولت کمک کند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.