1398-03-09 11:58
439
0
63570
ما می آییم؛

بیانیه بسیج رسانه گلستان به مناسبت روز قدس

ما اصحاب رسانه استان گلستان ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های الهی امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی ، همگان بالاخص جامعه خبری و رسانه ای را به هوشیاری و هوشمندی در مواجه با این توطئه مسیحیان صهیونیست دعوت می نماییم.

به گزارش گلستان ما، متن بیانیه به شرح ذیل است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"

وَلَن تَرضى عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم  قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ  ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ﴿سوره مبارکه بقرة آیه ۱۲۰﴾

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

بیش از 70 سال است که از تأسیس و تثبیت رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در قلب جهان اسلام با توافق شیطانی آمریکا و انگلیس می‌گذرد و این پرونده بر روی میز این مستکبرین جهانی است.

این پرونده بسیار قطور مملو از معاملات کوچک و بزرگ می باشد که از انعقاد نطفه نامشروع و تولد آن و بالاخص از دهه ۱۹۷۰ میلادی که با میدان داری این دولتهای مسیحی صهیونیست همگی شکل گرفته است با مدعیان دولت های پان عربیسم و دست نشاندگان مستقیم آنان، در سرزمین مقدس قدس شریف؛ همگی گواهی تاریخی و مستند بر سازشی خفت بار و از قبل شکست خورده به منظور تسلیم شدن به خواست و آیین دولتهای مسیحی صهیونیست می دهد.

به بیان دیگر این معاملات نه صرفا برای شناسایی حق حیات برای این رژیم نامشروع و حل و فصل منازعه اعراب و این رژیم در خصوص سرزمین مقدس فلسطین بلکه شناسایی یک غده بدخیم سرطانی در قلمرو امت اسلامی و گسترش آن در تمامی این سرزمین ها با همکاری سران مرتجع و منافق بعض کشورهای عربی بوده و هست.

شکست مفتضحانه این معاملات یکطرفه، بطور خاص در حدود دو دهه اخیر این ائتلاف غربی،عبری و عربی را بطور مستقیم وارد یک جنگ صلیبی در قلب جهان اسلام و در دهه اخیر در کل منطقه نمود تا بستر و زمینه های نفوذ و گسترش این غده سرطانی  را فراهم کنند و با وجود هزینه هزاران میلیارد دلاری این ائتلاف صلیبی صهیونیستی، از جبهه مقاومت اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی ایران(ام القری جهان اسلام) مجددا شکست خوردند.

همان طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره فرموند آنچه این یک دهه اخیر را از سایر دهه های پیشین متمایز می کند؛ ظهور « تقابل دوگانه‌ی جدید اسلام و استکبار بعنوان پدیده‌ی برجسته‌ی جهان معاصر و کانون توجّه جهانیان [است که] از سویی نگاه امیدوارانه‌ی ملّتهای زیر ستم و جریانهای آزادی‌خواه جهان و برخی دولتهای مایل به استقلال، و از سویی نگاه کینه‌ ورزانه و بدخواهانه‌ی رژیم‌های زورگو و قلدرهای باج‌طلب عالم، بدان دوخته شد. 
بدین‌گونه مسیر جهان تغییر یافت و زلزله‌ی انقلاب، فرعونهای در بسترِ راحت آرمیده را بیدار کرد؛ دشمنی‌ها با همه‌ی شدّت آغاز شد » و اگر نبود امامت امت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و قدرت عظیم ایمان و انگیزه‌ی الهی تمامی مجاهدین فی سبیل الله امت اسلام ناب محمدی(ص)، براساس تمامی محاسبات مادی و دنیوی تاب آوردن در برابر آن‌همه خصومت و شقاوت و توطئه و خباثت، امکان‌پذیر نمی‌شد.

اکنون با چنین پشتوانه عظیم مادی و معنوی جبهه مقاومت اسلامی و در چنین نقطه‌ی عطف تاریخی وتاریخ ساز برای نیل به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) در گام دوم انقلاب اسلامی؛ مجددا جهان کفر و شرک با میدان داری بعض کشورهای مرتجع و منافق عرب ضمن جمع آوری برگه های سوخته ی تمام معاملات کوچک و بزرگ صدرالاشاره تحت یک پرونده با پوشش خوش خط و خال « معامله قرن» با همان اهداف و مقاصد را روی میز قرار داده اند تا جان تازه ای به این غده سرطانی بدخیم بدهند.

ما اصحاب رسانه استان گلستان ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های الهی امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی ، همگان بالاخص جامعه خبری و رسانه ای را به هوشیاری و هوشمندی در مواجه با این توطئه مسیحیان صهیونیست دعوت می نماییم و پا به پای مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان، در اولین راهپیمایی پرشور و دشمن شکن روز جهانی قدس در گام دوم انقلاب اسلامی شرکت می نماییم.   "والسلام"

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.