1398-02-13 17:29
479
0
62986
مدیرکل بنیادمسکن گلستان:

۳۳۰۶ پرونده ساخت مسکن در گلستان در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارد

مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت:تا کنون سه هزار و ۳۰۶ متقاضی ساخت و تعمیر واحد مسکونی به بانک‎های عامل معرفی شده و حدود ۹ هزار پرونده نیز در حال تکمیل است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم ، محمدتقی زمانی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براثر طوفان، سیل و رانش زمین به 17 هزار و 800 وحد مسکونی در سطح استان خسارت وارد شد که از این تعداد 10 هزار و 500 واحد تعمیری و هفت هزار و 300 واحد احداثی هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان دستگاه تخصصی ساخت مسکن به‌ویژه در بازسازی خانه‌های حادثه دیده است، گفت: عملیات آواربرداری، پی کنی و تعمیر و توسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در استان آغاز شده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان بیان داشت: تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت 15 ساله و کمک‎های بلاعوض دولت برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی درنظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: تا کنون سه هزار و 306 متقاضی ساخت و تعمیر واحد مسکونی به بانک‎های عامل که بانک‎های مسکن، رفاه، ملی، ملت، تجارت، صادرات و سپه هستند، معرفی شده‌اند.

زمانی‌نژاد گفت: همچنین حدود 9 هزار فقره پرونده هم آماده معرفی به بانک‌ها است که امیدواریم با تعامل خوب و همکاری مردم و بانک‌ها با بنیاد مسکن استان شاهد انقلابی در نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.