1398-02-08 12:56
493
0
62854
​مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

بیمه پایه ۲۵ هزار مددجوی شهری به بیمه سلامت واگذار شد

بیمه پایه بیش از ۲۵ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان برای یکپارچه شدن بیمه درمانی آن‌ها، در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت، به بیمه سلامت واگذار شد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: براساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بیمه سلامت، امور درمانی و بیمه ای بیش از ۲۵ هزار مددجوی شهری تحت حمایت این نهاد در استان گلستان به بیمه سلامت واگذار شد.

وی افزود: همه مددجویانی که بیمه آن‌ها به سازمان بیمه سلامت انتقال داده می‌شود تا پایان اردیبهشت ‌ماه دفترچه برای آن‌ها صادر و امور درمانی آنها از طریق سازمان بیمه سلامت پیگیری می شود.

وی تاکید کرد: کمیته امداد تمامی هزینه‌های صدور دفترچه بیمه سلامت را تقبل کرده و از این بابت هیچ هزینه ای از مددجویان دریافت نمی‌شود.

وی با اشاره به ۱۳۰ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: تمامی مددجویان تحت حمایت در استان از خدمات بیمه مکمل این نهاد بهره مند بوده و از پوشش بیمه پایه ی سازمان بیمه سلامت برخوردار هستند.

اسکندری در مورد بیمه مددجویانی که به سازمان بیمه سلامت منتقل شدند ،گفت:کارت درمانی مددجویان تا زمان صدور دفترچه اعتبار داشته و قابل استفاده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در مورد تعویض دفترچه مددجویان در مناطق سیل‌زده  گفت: سازمان بیمه سلامت دو ماه زمان برای مراجعه مددجویان و تعویض دفترچه‌ها در نظر گرفته که در مناطق سیل‌زده حتی پس از دو ماه، تعویض دفترچه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود : تمامی اقدامات و خدماتی که از سوی کمیته امداد در بخش بیمه ای مانند تایید دارو، هزینه‌های درمان سرپایی و بستری به مددجویان ارائه می شد ، از این پس به عهده بیمه سلامت قرار می گیرد.

گفتنی است،در حال حاضر ۱۶۲۰ مددجوی بیمار صعب العلاج،بیمارخاص و نیازمند نگهداری در منزل از خدمات مکمل درمانی این نهاد بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.