1398-02-06 06:33
623
0
62815
گزینه های تحمیلی برای تصدی استانداری :

عدم استقبال از گزینه های مجمع نمایندگان استان گلستان جهت تصدی استانداری / اقبال ضعیف به محمدرضا صالحی

یک منبع نزدیک به وزارت کشور گفته دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور از اسامی مطرح شده توسط مجمع نمایندگان استان گلستان برای تصدی استانداری استقبال چندانی نکرده است .

به گزارش گلستان ما ؛ گفتنی است امروز مجمع نمایندگان استان پنج گزینه محمود سالاری ، میرمحمد غراوی ، سید عبدالله میراکبری ، محمدرضا صالحی و یغمور قلی زاده را گزینه استانداری معرفی کردند .

رحمانی فضلی معتقد است استاندار گلستان باید همسو با دولت تدبیر و امید ، کاردان ، همسو با نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان ، بازویی مناسب برای وزارت کشور ، قابلیت همگرایی با همه گروهها و احزاب استان ، مردمی و سنگ صبور اقشار مستضعف و جبران کننده خرابی های سیل اخیر باشد .

گویا سابقه عدم تعامل محمد رضا صالحی با مجمع نمایندگان خراسان شمالی و  وزارت کشور ، رحمانی فضلی را در خصوص صالحی متقاعد  نکرده است .

بجز چند حزب چند نفره سیاسی و دو سه تا  کانال تلگرامی وابسته ، فضای استان گلستان هم استقبال چندانی از صالحی نکرده است و انتقادات بی سابقه ای در روزها و هفته های اخیر در فضای مجازی از صالحی شده که هنوز بی جواب مانده است .

همچنین اصولگرایان استان گلستان نیز هیچ استقبالی از صالحی نکرده اند و خاستگاه و تعلق خاطر او را به جریان های تند اصلاح طلبی در استان می دانند و حضورش در جایگاه نخست استان را تسهیل کننده حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس و ریاست جمهوری میدانند .

فعالین و نخبگان اجتماعی شرق و غرب استان نیز شوق چندانی برای استاندار شدن صالحی نشان نداده اند .

با این حال در میان پنج گزینه مطرح شده صالحی از بقیه بهتر ارزیابی می شود و شاید وزیر کشور و استان مجبور باشند دو سال آخر دولت روحانی را با او سپری کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.