1398-01-22 15:52
383
0
62501
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

معرفی سه استان معین برای امداد رسانی به دانش آموزان و فرهنگیان سیل زده گلستان

سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان به عنوان استان‌های معین برای گلستان انتخاب شده‌اند.

به گزارش گلستان ما؛ مناطق سیل‌زدهاستان‌های معین برای امدادرسانی به دانش آموزان و فرهنگیان مناطق سیل‌زده و نمایندگان وزارتخانه در استان‌های حادثه‌دیده از سوی وزیر آموزش و پرورش مشخص و به ادارات کل استان‌های مذکور و معاونین وزیر ابلاغ شد.

براین اساس استان‌های اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان غربی، کرمان، اردبیل و تهران به عنوان استان‌های معین برای استان خوزستان تعیین و نماینده وزیر آموزش و پرورش در استان خوزستان مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی مشخص شد.

استان‌های البرز، شهرستان‌های استان تهران، شهر تهران، همدان، قم و مرکزی استان‌های معین برای پیگیری مشکلات دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان انتخاب شده‌اند و شاپور محمدزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به عنوان نماینده وزیر آموزش و پرورش تعیین شد.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان به عنوان استان‌های معین برای گلستان انتخاب شده‌اند و حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم نماینده وزیر آموزش و پرورش در این استان تعیین شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.