1398-01-20 09:58
452
0
62446
گزارش؛

سپاه در تمام عرصه‌ها نشان داد که پرچمدار مقاومت و ایستادگی‌اند/ تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان از عجز و ناتوانی ترامپ است

تمرکز آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که سپاه جدی‌تر و استوارتر از هر زمان در چشم فرعونیان زمان ظاهر شده است

به گزارش گلستان ما، آمریکا در سال 2007 میلادی سپاه قدس را سازمان تروریستی معرفی کرد اما نتیجه این حماقت این شد که ترامپ دستور خروج نیروهای خود را از کشور سوریه داد و مجبور شد دزدکی و چراغ خاموش به کشور عراق (پایگاه عین‌الاسد، نه بغداد) سفر کند.

در مقابل سپاه پاسداران توانست شبکه‌ای قدرتمند و پیروز در برابر جنگ نیابتی آمریکا در عراق، سوریه، یمن و لبنان بسازد در گذشته تفنگداران بازداشتی آمریکا توسط سپاه پاسداران تروریست محسوب نمی‌شدند و اینگونه به عجز و التماس افتادند اما اکنون با اقدام متقابل روبه رو خواهند شد.

*سیاست آمریکا در حال فروپاشی است

سیاست آمریکا در حال فروپاشی است و تنها با به روز رسانی فناوری و تکنولوژی سعی بر زنده نگه‌داشتن خود دارد.

ای ترامپ احمق به یاد آر که سربازان آمریکایی‌ات چطور در دریای خلیج فارس ایران سر تعظیم فرود آوردند و با التماس و گریه در برابر اقتدار و عظمت سپاه پاسداران به زانو درآمدند .

ای ترامپ نادان چقدر زود فراموش کردی که روزی برای کسب آرای بیشتر کرسی ریاست‌جمهوری‌ات دولت خودت را یک تروریسم خواندی و افشا کردی که آمریکا خودش داعش و تروریست را تشکیل داده است.

*پاسداران هر لحظه که احساس شد مردم به کمک احتیاج دارند جانشان را کف دست گرفتند و آماده به رزم بودند

هنوز یادمان نرفته است که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هنگامی که دولت وقت آمریکا در روز 19 فروردین سال 1359 اعلام قطع کامل روابط آمریکا با ایران را صادر کرد و در همان روز پاسخ کوبنده‌ای از حضرت امام خمینی (ره) دریافت کرد ایشان فرمودند«ما این قطع رابطه را به فال نیک می‌گیریم چون این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید دولت آمریکا از ایران است؛ ملت رزمنده ایران این طلیعه پیروزی نهایی را که قدرت سفاکی را وادار به قطع رابطه یعنی خاتمه دادن به چپاولگری‌ها کرده را اگر جشن بگیرد حق دارد».

باید به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با لباس پاسدار در روز ولادت باسعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و روز پاسدار ظاهر شدند و اینگونه به محبت‌های نیروهای خدوم و زحمتکش سپاه پاسداران که با جان و دل اکنون برای کمک‌رسانی در میان مردم سیل‌زده ایران هستند، ادای احترام کردند.

امروز روز پاسدار است و باید به پاسداران غیور سرزمینان این روز را تبریک گفت پاسدارانی که هر لحظه که احساس شد مردم به کمک احتیاج دارند جانشان را کف دستانشان گرفتند و آماده به رزم بودند و اینبار نیز در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور ایران نیز سنگ‌تمام گذاشتند روزت مبارک پاسداران غیور ایران‌زمین و چه تبریکی از این بالاتر که آمریکا این شیطان بزرگ امروز با تروریستی دانستن سپاه، تو را عامل وحشت بداند.

همیشه لباسشان خونی بود و حالا نیز به گِل مزین شد پاسدارها هیچگاه از لباسشان خوب مراقبت نمی‌کنند سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها نشان دادند که پرچمدار مقاومت و ایستادگی‌اند و امروز که استکبار جهانی و آمریکا می‌خواهد با تروریست اعلام کردن سپاه، کینه و شکست‌های پی در پی خودش را پنهان کند والا همه می‌دانند که سپاه پاسداران همواره بزرگترین هدفش مبارزه با تروریسم است و هیچکس در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که بالاتر از ملت ایران قربانی تروریسم بوده است./ فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.