1393-09-03 19:07
1187
0
6234
رئیس سازمان نظام مهندسی گرگان:

فضای مجازی و وایبری باعث استعفای 4 عضو هیئت مدیره / حضور چندماهه سازمان بازرسی هم باعث فشار به سازمان شد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گرگان با تایید استعفای چهار عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی، جوسازی ها در فضای مجازی و وایبری را در این استعفا تاثیر گذار دانست.

به گزارش گلستان ما؛ علیرضا میرزایی، شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، گفت: مجمع عمومی سازمان در روز شنبه برگزار شد تا در این روز رییس سازمان عملکرد یکساله خود سازمان و همچنین مهندسان سازنده ذی صلاح را بشوند.

وی افزود: همچنین در این مجمع قرار بود تراز نامه سال 92 سازمان که به تصویب بازرسان سازمان نیز رسیده بود تصویب شود.وی ادامه داد: تا ساعت 3 هیات مدیره در سازمان بود و هیچ مشکلی نبود اما حدود ساعت 16متوجه شدیم چهار نفر از اعضای هیات مدیره که دو نفر عضو هیات رییسه نیز هستند و شامل مهندس موسوی، نایب رییس اول و مهندس رضوی نایب رییس دوم و همچنین مهندس حمیدی و مهندس میری می شوند، نامه ای را نوشته و با چند دلیل از سمت هیات مدیره استعفا کرده اند.

میرزایی در ادامه خاطرنشان کرد: با این دوستان صحبت شد و عنوان کردیم که این کار باعث تشنج در مجمع عمومی می شود و فضای نادرستی ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: به همکاران اعلام کردیم شما جزو هیات رییسه هستید و تا یک ساعت پیش موردی نبود.

وی تصریح کرد: نایب رییس از نظر دسترسی هیچ تفاوتی با رییس ندارد و توانانهایی بسیاری دارد، اما در فضای مجازی و وایبری جو سازی های بسیاری علیه سازمان و هیات مدیره شده بود، علاوه بر آن ورود سازمان بازرسی به نظام مهندسی و بررسی هایی که طی ماه های گذشته داشتند باعث فشارهایی شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، خاطرنشان کرد: تمام مکاتبات سازمان بازرسی با خود مهندس موسوی و مهندس رضوی در حال انجام بود.وی ادامه داد: در این فضا مهندسان ما صلاح دیدند استعفا دهند و در جلسه مجمع به خواست خود آن ها این استعفا نامه قرائت شد.

وی اظهار کرد: در سخنرانی خودم گفتم با خاطر فشارهای روانی فضای مجازی ممکن است تصمیم هیجانی گرفته شود بهتر است از تصمیم خود برگردند و آن ها این تصمیم را هیجانی ندانستند.

میرزایی بیان کرد: صورت جلسه استعفا به مهندس بهرامی حراست سازمان راه و شهرسازی داده شده و هنوز دلایل استعفا مشخص نشده ولی طبق قانون آن ها مستعفی شناخته می شوند و باید اعضای علی البدل کار را به دست بگیرند.

وی در توضیح بررسی های سازمان بازرسی هم گفت: سازمان بازرسی سوالات بسیاری درباره دوره های گذشته و این دوره مطرح کرده است، حتی سال های 85 نیز مورد بررسی قرار گرفته است، کلیه سوالات هم پاسخ داده شده است اما باید قبول کرد یک سازمان غیر دولتی هستیم و ممکن است از نظر اداری ایراداتی هم وارد شود که قابل رفع است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اظهار کرد: هدف همه هیات مدیره قرار گرفتن مسیر سازمان در جهت اصلاحات است و پیشرفت های چشمگیری از نظر اداری ایجاد شده، ولی سازمان بازرسی هم ارزیابی خود را انجام می دهد و تاکنون گزارشی اعلام نشده است و نتیجه نهایی را به نظام مهندسی کشور و وزارت راه و شهرسازی اعلام می کنند./مهر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.