1397-11-23 13:37
343
0
61137
طی پیامی انجام شد ؛

قدردانی سپاه نینوا گلستان از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی۲۲بهمن

سپاه نینوا استان گلستان طی پیامی از حضور باشکوه و دشمن شکن مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

به گزارش گلستان ما؛ در متن این پیام آمده است: بار دیگر ایران اسلامی شاهد خلق حماسه ای شورانگیز به یادسالهای پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و بهمن 57 بود. ملت فهیم و بصیر ایران با حضور به موقع خود پس از 40 سال مبارزه و افتخار و اقتدار از آزمون بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمدند و انسجام و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ، ولایت فقیه و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.

در این روز حماسه ساز، جای جای استان گلستان همچون سایر نقاط کشور به تجلی گاه حماسه حضور مردم مومن ، بصیر، نجیب ، آگاه و انقلابی مبدل شد و ملت همیشه سربلند ایران به پاسداشت پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شکوه اتحاد و اقتدار ملّی در صفوفی به هم پیوسته با گام هایی استوار و قلب هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی با مشت هایی گره کرده خروشیدند و فریاد استقلال ، آزادی و آزادگی را در جهان طنین انداز کردند.

سپاه نینوای استان گلستان بعنوان خادمین شما مردم فهیم برخود فرض میداند که از حضورحماسی فرد فرد شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله22بهمن که موجب سرافرازی ایران اسلامی و ایجاد امید در بین دوستان انقلاب اسلامی درجهان گردید تشکر نماید.

فرزندان این ملت در سپاه نینوا به مردم شریف و انقلابی استان اطمینان می دهند در راه خدمت رسانی،پیشرفت و آبادانی و دفاع از کیان انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادگی کرده و در این راه جان خود را فدای ملت انقلابی ، قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.