1397-11-01 11:02
2277
0
60534

رئیس پلیس راهور گلستان؛ جانشین «پلیس راه ناجا» شد

به زودی رئیس پلیس راهور استان گلستان به عنوان جانشین پلیس راه ناجا در تهران فعالیت خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، ایوب شرافتی که بیش از دو سال در خطه سرسبز استان گلستان به عنوان رئیس پلیس راهور استان گلستان فعالیت می‌کرد به زودی حکم جانشین پلیس راه ناجا را دریافت خواهد کرد و عازم تهران می‌شود.

ایوب شرافتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بیش از دو سال است که در استان گلستان فعالیت می‌کنم و خدمت‌ کردن برای شهروندان گلستانی را برای خودم افتخاری بزرگ می‌دانم و طی این دو سال اندی که در این استان خدمت کردم تجربه‌ها و خاطرات بسیار خوبی دارم.

* جان باختن بیش از 200 نفر در اثر حوادث ترافیکی در گلستان

رئیس پلیس راهور استان گلستان ابراز کرد: روز به روز وضعیت ترافیکی در سطح استان گلستان مطلوب‌تر می‌شود و خوشبختانه فرهنگ ترافیک در بین شهروندان گلستانی ارتقا یافته است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان و عابرین پیاده به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمار تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در گلستان کاهش یافته است و ما شاهد این هستیم که فرهنگ ترافیک در این استان افزایش یافته است.

شرافتی اذعان کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 200 نفر جان خود را در اثر حوادث ترافیکی در سطح استان گلستان از دست دادند.

*بیش از 2 هزار نفر در گلستان مجروح شدند/ جان‌باختن بیش از 40 درصد افراد بر اثر حوادث ترافیکی در گلستان

رئیس پلیس راهور استان گلستان درخصوص آمار مجروحین و جان‌باختگان در سطح این استان ابراز کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 2 هزار نفر مجروح شدند و بیش از 40 درصد جان خود را بر اثر حوادث ترافیکی در سطح استان گلستان از دست دادند.

وی با بیان اینکه استفاده از کلاه ایمنی برای راکبین موتورسوار یک امر ضروری است، تصریح کرد: بیشترین آمار تصادفات در سطح استان گلستان مربوط به موتورسیکلت‌سواران است.

شرافتی با بیان اینکه بیش از 35 درصد تصادفات در استان گلستان به دلیل عدم توجه کافی به جلو است، خاطرنشان کرد: رانندگان در نظر داشته باشند که در حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند و همچنین بستن کمربند ایمنی در حین رانندگی الزامی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.