1397-10-30 08:14
416
0
60503
ناصر گرزین:

گرگان در آینده نزدیک مقصد گردشگری و بهشت سرمایه گذاری خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: امروزه موضوع سرمایه‌گذاری حلقه گمشده شهرداری‌ها است که در گرگان اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و ما کمک کنیم چند پروژه سرمایه‌گذاری را در این دوره به خوبی به پایان برسانیم.

به گزارش گلستان ما؛ ناصر گرزین با تقدیر از شهردار گرگان در خصوص تحقق شعار شهر انسان محور، تاکیدکرد: یکی از شعارهای ما در ابتدای شورای پنجم توسعه شهر با اولویت شهر انسان محور بوده و خدا را شاکریم که در شهرداری کنونی توسعه شهر در ابعاد مختلف اجرا می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: این نشان می‌دهد گرگان در آینده نزدیک مقصد گردشگری و بهشت سرمایه گذاری خواهد بود و این جای تقدیر و تشکر دارد.

گرزین بیان کرد: در دو سال گذشته توسعه شهری در ابعاد مختلف در حال شکل‌گیری است و در موضوع حمل و نقل و ترافیک اتفاقات خوبی در شهر رخ داده که سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری نیز در راستای توجه به این امر و اقدام فرهنگ‌سازی به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است.

وی اضافه کرد: باید سعی کنیم بجای تردد با خودرو از حمل و نقل غیرموتوری همانند دوچرخه استفاده کنیم که سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان برنامه ویژه‌ای را در این حوزه در دستور کار قرار دارد و نیاز است همه ما حمایت کنیم تا پروژه‌های اینچنینی به سرعت به نتیجه برسد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: خوشحالم که امروز سرانه ورزشی شهر گرگان که توسط شهرداری گرگان ایجاد شده چهار برابر شده است و به نظرم گرگان به سمت کلان‌شهر شدن پیش می‌رود و باید گرگان را به عنوان یک کلان‌شهر آینده در نظر بگیریم.

گرزین با تقدیر از واحد املاک شهرداری گرگان تاکیدکرد: این واحد در دوره جدید مدیریتی و با نظارت شهردار گرگان موضوع تخصصی شدن این واحد را پیگیری می‌کنند و نیاز بود شهرداری گرگان جمع‌بندی کاملی از املاک خودش در شهر داشته باشد.

وی اضافه کرد: در گذشته نارسایی‌های در این عرصه وجود داشت و امیدوارم در آینده با این تخصصی کردن واحد املاک اتفاقات خوبی در این بخش رخ دهد.

ناصر گرزین  از آغاز عملیات اجرایی احیای بافت تاریخی «پاسرو» گرگان خبر داد و گفت: این یک اتفاق خوب برای شهر گرگان است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: امروزه موضوع سرمایه‌گذاری حلقه گمشده شهرداری‌ها است که در گرگان اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و ما کمک کنیم چند پروژه سرمایه‌گذاری را در این دوره به خوبی به پایان برسانیم.

گرزین گفت: تلاش کنیم بتوانیم کلنگ شهربازی گرگان قبل از پایان سال به زمین زده شود و این پروژه جز کمبودهای شهر گرگان است.

وی تاکید کرد: برنده مناقصه بازار موزه آبرنگ به عنوان بزرگترین پروژه گردشگری گرگان مشخص شد و به امید پروردگار قبل از پایان سال کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: خوشبختانه پروژه تقاطع غیرهمسطح افسران گرگان از برنامه زمان بندی جلوتر است که نشان می‌دهد شهرداری گرگان تلاش‌های شبانه‌روزی را برای اتفاقات خوب در گرگان در دستور کار دارد.

گرزین گفت: سال آینده را سال شکوفایی شهرداری گرگان در حوزه بهره‌برداری پروژه‌های مختلف در نقاط مختلف شهر می‌دانم و امیدوارم تکلیف تله‌کابین گرگان به نقطه خوبی برسد و حامل خبرهای خوبی برای گرگان باشیم.

وی با اشاره به بافت تاریخی گرگان، متذکرشد: کار عملیاتی بافت تاریخی پاسرو آغاز شده و این یک اقدام خوب برای شهر گرگان است که توسط شهرداری گرگان به مرحله اجرا در آمده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: امیدوارم شهرداری گرگان به موضوع زیباسازی سطح شهر با نزدیک شدن به ایام نوروز همانند سال گذشته توجه کند و شاهد اتفاقات خوب در این عرصه هم باشیم.

گرزین گفت: شهرداری گرگان هرچه سریعتر بودجه سال آینده را هم به شورا ارائه دهد تا بتوانیم با فرصت بیشتری برای بودجه سال آینده تصمصم‌گیری کنیم.

وی با اشاره به نیروهای شرکتی شهرداری گرگان، اضافه کرد: بیش از 200 نیروی شرکتی داریم که سابقه فعالیت آنها به بیش از 10 سال می‌رسد و نمی‌توانیم به خوبی به این نیروها خدمات رفاهی را ارائه دهیم.

گرزین گفت: حقوق و دریافتی این افراد با دیگر نیروها حدود یک میلیون تومان است و می‌دانم که شهردار گرگان در حال پیگیری تعیین وضعیت این نیروها است و امیدوارم این پیگیری‌ها هرچه زودتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.