1397-10-28 13:57
367
0
60466
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان:

۷۰ نفر گرفتار در برف در راهدارخانه‌های گلستان اسکان یافتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی استان در شب گذشته گفت: ۲۴ اکیپ راهداری ۱۵۰ کیلومتر از محورهای استان را با ظرفیت ۴۴۰ تن نمک برف‌روبی و آماده تردد کردند.

به گزارش گلستان ما، مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی استان اظهارداشت: بارش برف سنگین را در شب گذشته در محورهای کوهستانی استان گلستان شاهد بودیم و نیروهای راهداری با همه تلاش خود سعی کردند تردد برقرار باشد.

وی افزود: به علت بارش برف سنگین در شب گذشته در محورهای کوهستانی استان گلستان 24 اکیپ راهداری 150 کیلومتر از محورهای استان را با ظرفیت 440 تن نمک برفروبی و آماده تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان اظهار کرد: به علت عدم رعایت نکات ایمنی و همراه نداشتن زنجیر چرخ 55 خودرو با 70 نفر سرنشین تا عملیات امدادرسانی در راهدارخانه‌های چهارباغ و خوش‌ییلاق اسکان و پذیرایی شدند.

میقانی گفت: محور خوش‌ییلاق در حوزه استحفاظی استان سمنان به علت شدت بارش برف و کولاک مسدود شده بود که با تلاش راهداران پرتلاش استان سمنان بازگشایی شد.

وی گفت: اکنون در محورهای کوهستانی درازنو، توسکستان، افراتخته و  محور جنگل گلستان بارش برف را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان به رانندگان توصیه کرد: قبل از سفر در تماس با سامانه گویای 141 مرکز مدیریت راه‌های استان گلستان از آخرین وضعیت راه‌ها کسب اطلاع کرده و در صورت بروز مشکل در طول سفر با این سامانه برای امدادرسانی راهداران گلستان تماس بگیرند.

میقانی افزود: رعایت نکات ایمنی، به همراه داشتن زنجیر چرخ، البسه گرم و سوخت کافی به رانندگان تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.