1397-09-27 16:59
1071
0
59645

وعده ای که محقق نشد/ غیرقابل برگشت بودن وجوه موسسه پرش + سند

شهرند گلستانی از تاخیر حدود 2ماهه گروه آموزشی پرش اعتراض داشت و گفت: این موسسه نه پاسخگوی مشکل ماست و نه پول ما را برمی گرداند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، تبلیغات منتشر شده در تلویزیون کشور هزینه ای بالایی برای صاحبان کالا دارد و این به خاطر اطمینان مردمی است که مردم به رسانه ملی دارند.

یکی از تبلیغاتی که این روزها در رسانه ملی منتشر می شود ، موضوع تبلیغ گروه آموزشی به نام پرش است.

طبق گفته مسئولین این گروه آموزشی، بسته های آموزشی این موسسه، 3 روز کاری به دست سفارش دهندگان محصولات خواهد رسید.

اما یک شهروند گلستانی در تماس با سایت خبری راه اترک، از انتظار 2 ماهه خود برای گرفتن بسته آموزشی خبر داد.

عیدمحمد در تماس با راه اترک گفت: 2 ماه پیش و بر اساس اطمینان به تبلیغات منتشر شده که هنوز هم از این موسسه در تلویزیون تبلیغاتش پخش می شود، اقدام به سفارش بسته دادیم.

از موسسه به ما گفتند که باید ابتدا پول را به شماره کارت موسسه باید واریز کنیم و بعد در مدت 3 روز کاری، بسته به دست ما می رسد ولی متاسفانه الان حدود 2 ماه است که هیچ خبری از بسته نیست و متاسفانه علاوه بر این بی خبری، تماسهای ما نیز با آنها بی نتیجه است.

وی همچنین از غیرفعال بودن شماره 24 ساعته موسسه خبر داد و گفت: یک شماره از موسسه فعال است که آنهم جوابهای غیرمنظقی به ما می دهند و وقتی به آنها می گوییم حالا که 2 ماه گذشته پول ما را بدهید، می گویند: پول شما عودت داده نمی شود.

برای اطمینان از این توضیحات شهروند با شماره 09022889200 که 24 ساعته بود، تماس گرفتیم که متاسفانه پاسخگو نبود.

paresh2

شماره دوم موسسه که 02122889200 بود تماس گرفتیم و بعد از دو تا 3 بار تماس بالاخره تماس ما وصل شد و پاسخگوی این گروه آموزشی هم صحبتهای این شهروند را در خصوص غیرقابل بازگشت بودن وجوه واریزی تایید کرد و عنوان کرد: بسته ها ظرف 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

این موسسه آموزشی در خصوص تاخیرهای صورت گرفته در ارسال بسته های آموزشی هم گفت: این امر حتما ناشی از اشتباه در آدرس یا کدپستی بوده و اگر آن شهروند با پشتیبانی ما تماس بگیرند، حتما دوباره برای آنها بسته را بدون هزینه جدید، ارسال خواهیم کرد.

paresh

اما این بسته بعد از حدود 2 ماه هنوز به دست شهروند زاهدانی نرسیده است.

سایت راه اترک منتظر پاسخ این گروه آموزشی می ماند.

خبرنگار: روح انگیز مرادیانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.