1397-09-22 15:58
621
0
59513
معاون سابق سیاسی، امنیتی استاندار گلستان خبر داد؛

افزایش 10 برابری بودجه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گلستان/ سکونت 30 هزار افغانی در استان

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از افزایش 10 برابری بودجه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، علی‌‌اصغر طهماسبی امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: آنچه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند وحدت بود و آنچه گستان را از دیگر استان‌ها متمایز کرد همین وحدت بی‌نظیر اقوام بوده است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: این وحدت حاکم بر استان را مدیون نماینده ولی‌فقیه در استان هستیم همانگونه که آرامش و وحدت حاکم بر کشور را مدیون مقام معظم رهبری هستیم.

طهماسبی بیان کرد: امنیت پدیده سیال است و این امنیت را در استان گلستان مدیون مدیران توسعه‌یافته می‌دانیم که در استان نقش‌آفرینی می‌کنند.

*در پنج سال گذشته بیش از یک هزار سخنران کشوری در استان آمدند/ در پنج سال گذشته هیچ کنسرتی در گلستان خدشه‌ای به آن وارد نشد

وی تاکید کرد: در پنج سال گذشته بیش از یک هزار سخنران کشوری در استان آمدند سخنرانی کردند و رفتند و تشکل‌های دانشجوییو کارگری استان فعال است و در حوزه‌های سیاسی پیش‌رو هستیم و در پنج سال گذشته بسیاری از سخنرانان کشوری در برخی از استان‌ها نتوانستند سخنرانی کنند اما در استان گلستان این وحدت و آرامش و امنیت باعث شد بدون مشکل این سخنرانی‌ها برگزار شود.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: فعالیت پویا و مسالمت‌آمیز و وحدت آفرین احزاب و گروه‌ها، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها نمونه‌ای از این وحدت و آرامش و امنیت حاکم بر استان گلستان است.

طهماسبی تاکید کرد: در پنج سال گذشته هیچ کنسرتی در گلستان خدشه‌ای به آن وارد نشد و این امنیت را ما مدیون مدیران توانمند استان هستیم.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های اجتماعی برای اولین بار در کشور سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان با حضور وزیر کشور رونمایی شد و این برای کشور الگو شد.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: در سال 1396 بودجه آسیب‌های اجتماعی استان یک میلیارد تومان بود اما در سال جاری به بیش از 10 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

*اختصاص 70 میلیارد ریال برای سکونتگاه‌های غیرمجاز به راه و شهرسازی/ 300 درصد افزایش تشکل‌های مردم‌نهاد داشتیم 

طهماسبی گفت: سال گذشته برای سکونتگاه‌های غیرمجاز 70میلیارد ریال بودجه به راه و شهرسازی گلستان دادیم و این بودجه برای امسال بیشتر شده است.

وی گفت: در استان گلستان 300 درصد افزایش تشکل‌های مردم‌نهاد داشتیم و برای آنها از سوی اداره‌کل مرتبط بودجه تعریف می‌شود و این تشکل‌ها در راستای خدمت به مردم با موضوعات مختلف فعال هستند.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: ما بیش از 105 حزب سیاسی و 31 حزب شناسنامه‌دار در استان گلستان داریم.

طهماسبی گفت: شناسنامه سیاسی و اقوام استان تدوین شد و بیش از 30 هزار افغانی در استان گلستان داریم و غریب به 10 هزار قزاق در استان گلستان زندگی می‌کنند.

وی تاکید کرد: 6 سالی که داعش در منطقه جولان می‌داد در استان گلستان کمترین پیوستن به داعش را در داشتیم که در این عرصه نقش شورای تامین و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و امنیتی بسیار چشمگیر بوده و چهار سال دستور شورای تامین استان موضوع مقابله با داعش بوده است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: طرح مبارزه با جرائم سازمان‌یافته در دستور کار قرار داشت و موضوع قتل‌های زنجیره‌ای در استان پایان یافت و اعضای باند قتل‌های زنجیره‌ای در استان دستگیر شده و به دستگاه قضایی سپرده شدند.

*ایجاد قرارگاه عملیاتی پیرو اتفاقات دی ماه سال گذشته کلید خورد/ تعداد دستگیری‌ها به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید

طهماسبی تاکید کرد: تعیین سند اطلس امنیتی استان و شهرستان‌ها، تعیین حریم امنیتی استان برای نخستین‌بار ، ساماندهی سواحل استان، تعیین بودجه نارضایتی‌های عمومی، طرح پروژه پیشگیری از خودکشی، فعال کردن کارگروه‌های مبارزه با مواد مخدر و افزایش مبارزه با سوداگران مرگ، فعال کردن برنامه‌های اجرایی بانوان استان جز دستاوردهای بزرگ طی پنج سال گذشته بوده است.

وی گفت: ایجاد قرارگاه عملیاتی پیرو اتفاقات دی ماه سال گذشته کلید خورد و در ذیل شورای تامین، این قرارگاه کار عملیاتی خودش را آغاز کرد و کمترین دستگیری و مشکل را در استان گلستان داشتیم و حتی تعداد دستگیری‌ها به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید.

طهماسبی بیان کرد: من خودم را سرباز نظام می‌دانم و هر جایی که باشم خادم مردم و نظام خواهم بود و خدمت خواهم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.