1397-09-21 09:09
498
0
59469
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گلستان:

شبکه خدمات الکترونیکی در تمام دادگستری های گلستان راه اندازی شده است

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گلستان از راه اندازی شبکه خدمات الکترونیکی در تمام دادگستری های استان گلستان خبرداد که نوید بخش اقدامات بسیار ارزشمند در حوزه قضایی استان خواهد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حجت السلام محمدرضا مزیدی در حاشیه مراسم کلنگ زنی افزایش بنای ساختمان دادگستری شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تا پایان سال ۹۴ در تمامی دادگستری های استان گلستان بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع ساخت و ساز انجام شد، گفت: که در این صورت از ابتدای سال ۹۵ تا پایان سال ۹۷ حدود ۳۰ هزار متر مربع بنا اضافه شده است.

وی افزود: تمام بودجه ای که صرف ساخت و ساز شده از حساب های خاص ریاست قوه قضایی و همچنین از محل صرفه‌جویی دادگستری استان گلستان تامین شده است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به ساخت بنا در دادگستری شهرستان کردکوی در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان، بیان کرد: این بنا با هدف رفاه مردم و رسیدگی به مشکلات مردم ظرف ۱۴ ماه احداث خواهد شد.

مزیدی از راه اندازی شبکه خدمات الکترونیکی در تمام دادگستری های استان گلستان خبرداد که نوید بخش اقدامات بسیار ارزشمند در حوزه قضایی استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.