1397-09-20 17:57
460
0
59460
رييس دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبيعی گرگان:

شتاب توسعه علمی كشور نيازمند ثبات مديريت كلان آموزش عالی است

رييس دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبيعی گرگان با بيان اينكه شتاب توسعه علمی كشور نيازمند ثبات مديريت كلان آموزش عالی است، گفت: بايد به وزير علوم برای برداشتن گام‌های مؤثر در حوزه آموزش عالی فرصت داد چرا كه تغيير مديريت كلان آموزش عالی باعث كندی توسعه علمی كشور خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، دكتر «علی نجفی‌نژاد» در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تلاش برای پيشبرد امور وزارت حساس و پركار علوم، تحقيقات و فناوری و رسيدگی و سامان بخشيدن به امور دانشگاه‌ها كه الحق از مجموعه‌های مديريتی پيچيده هستند، كاری بزرگ و مسئوليتی سنگين است.

وی افزود: اهدافی كه در قانون برنامه ششم و سند چشم‌انداز برای وزارت علوم ترسيم شده، محقق شده و اين وزارتخانه با راهبری دكتر غلامی كه انصافاً مديری صادق، آشنا به فضای علمی، با سابقه كاری درخشان و دارای روحيه بالا و انگيزه مناسب در خدمت به جامعه دانشگاهی كشور است، در حال طی كردن مسير و رسيدن به نقطه مطلوب است.

نجفی‌نژاد تأكيد كرد: بهبود وضعيت مالی دانشگاه‌ها، افزايش كيفيت نظام آموزش عالی و پويايی دانشگاه‌ها در عين آرامش نسبی حاكم بر آنها از جمله دستاوردهايی است كه در دوران فعلی بدست آمده است.

رييس دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبيعی گرگان خاطرنشان كرد: با در نظر گرفتن همه جوانب و در شرايط خاص دانشگاه‌ها اعتقاد دارم كه همه بايد در جهت نيل به اهداف آموزش عالی و گام برداشتن در مسير توسعه كشور حركت كرده و در آستانه چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ايران، شاهد شكوفايی هرچه بيشتر نظام آموزش عالی كشور و رسيدن به قله‌های رفيع علمی باشيم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.