1397-09-19 14:39
678
0
59423
نقدی بر صحبت های مدیرکل فرودگاه های گلستان؛

علت تعطیلی فرودگاه قدس مردم منطقه اند یا طمع برخی؟! + تصاویر

مدیرکل فرودگاههای گلستان علت تعطیلی پروازهای فرودگاه قدس کلاله را در حالی عدم توجیه اقتصادی پروازها برای شرکتها برمی شمارد که گران کردن قیمت بلیط توسط شرکتها، مهمترین دلیل عدم استقبال مردم بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، در گفتگویی که خبرگزاری تسنیم با رامین آذری، مدیرکل فرودگاههای استان گلستان انجام داده، آذری در خصوص قطع پروازهای فرودگاه قدس کلاله گفته است:«انجام پرواز باید برای شرکت‌های هواپیمایی توجیه اقتصادی داشته باشد اما پروازهای فرودگاه کلاله این شرایط را ندارد.»

این در حالی است که به خصوص در افتتاح ششمین بار این فرودگاه، استقبال مردم از پروازها مناسب و دارای توجیه اقتصادی بوده است.

تعداد زیادی از مسافران پروازهای فرودگاه گرگان از شرق گلستان هستند و اگر شرکت ها و افراد خاص دستکاری در قیمت ها را صورت نمی دادند، پروازهای فرودگاه قدس کلاله حتما پایدار می ماند.

استقبال اولیه از پروازهای فرودگاه قدس کلاله به شکلی بود که حتی برخی از مسئولین کشوری هم پرواز از این فرودگاه را بر استفاده از فرودگاه گرگان ترجیح می دادند.

از نظر نگاه مردمی، قیمت های پروازهای این فرودگاه از آغاز پروازها به گونه ای پیش رفت که نشان دهنده وجود جریانی پشت پرده برای زمین زدن و جلوگیری از توسعه فرودگاه قدس کلاله خبر می داد.

در حالی که داشتن دو فرودگاه در استان نشانه توسعه استان است نه چیز دیگری.

قیمت های اولیه پروازهای فرودگاه قدس کلاله نزدیک 93 هزار تومان در اول بهار 97 بود ولی نزدیک به عید قربان این قیمت به حدود 600 هزار تومان رسید؟؟

باطل کردن پشت سرهم پروازهای فرودگاه به دلایل واهی علی رغم وجود مسافر کافی برای پرواز، افزایش بی رویه قیمت بلیط این پروازها، طمع بیش از اندازه شرکتها و ... از جمله دلایل زمین گیر کردن پروازها از این فرودگاه شده است که متاسفانه آقای آذری هیچ اشاره ای به این موارد نکرده اند.

BATELSHOD1

باطل شدنهای مکرر پروازهای فرودگاه قدس کلاله

homa11

باطل شدن پرواز حتی در حین انجام پرواز بعد از ساعتها معطلی هواپیمایی در باند فرودگاه مهرآباد!!

ای کاش استاندار گلستان قول ها و طرح هایی را که در خصوص فرودگاه قدس در برنامه افتتاح فرودگاه داشتند، عملی می کردند تا شرق گلستان هم رنگ و بوی توسعه را به روی خود می دید.

فرودگاه قدس کلاله اولین فرودگاه استان از نظر ساخت است که عمری 50 ساله دارد و از نظر مکانی و ساختاری بعد از گذشت بیش از 50 سال هنوز قابلیت های خود را حفظ کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.