1393-08-27 19:02
5789
5
5937
در تماس با گلستان ما عنوان شد ؛

تعرض به یک قطعه زمین در شهرک دخانیات گرگان / زمین خواری معضل جدید مردم !

گویا کمبود زمین های دولتی باعث شده تا سریال زمین خواری به زمین های مردمی نیز برسد چرا که عده ای در شهرک دخانیات گرگان زمین یک خانم را دیوارکشی و در معرض فروش گذاشتند.

به گزارش گلستان ما ؛ خانم ( ک ح ) در تماسی با سایت گلستان ما اظهار کرد:از سال 83 سند زمینی در دخانیات بنام من بوده که از ماه پیش متوجه شدیم که آن را دیوار کشی کرده و برایش درب گذاشتند ، به بنگاه محل مراجعه کردم و قضیه را گفتم ، آنها نیز گفتند خانم ما می دانیم که این زمین مال شماست برای اینکه اهالی محل به من گفته بودند و می دانم که سند دارد و دست شماست اما آقایی که خود را .... معرفی می کرد به همراه برادرانش و آقایی که خودش را (ر) معرفی می کرد به بنگاه مراجعه کرده و گفته اند این زمین را برای ما بفروش .

من بعد از شنیدن این حرفها به سازمان ... رفتم و خودم را در نقش خریدار جا زدم، آن فرد گفت : زمین مال من و برادران و مادر مان می باشد و من چون کارمند هستم وقت ندارم لذا برادرم کار فروش زمین را پیگیری می کند و شماره برادرش را به من داد  و گفت برادرم ده خط موبایل دارد و معمولا تا ظهر خواب است .

من که خود را به عنوان خریدار جا زده بودم تماس گرفتم و گفتم زمین را خریدارم و او گفت : می دانید این زمین چه قیمت بالایی دارد و آیا پول آن را دارید ؟ بعد گفت من بروم خانه با برادران و مادرم مشورت کنم خبرش را به شما می دهم اما این آقا به من مشکوک شده بود و به بنگاه رفته بود و شماره مرا که خودم را با فامیلی (ک) معرفی کرده بودم از بنگاه گرفته بود و فهمیده بود که من مالک اصلی زمین هستم .

بعد از این قضیه موبایلش را به روی من خاموش کرد و همان شب با موبایلی دیگر به شماره 0911.... با من تماس گرفت و گفت : خانم (ک) و من گفتم نه ؛ اشتباه است و گوشی را قطع کرد و بعد از آن من به شماره موبایلی که برادرش به من داده بود به شماره 0911.... اس ام اس دادم که چون موبایل را خاموش کرده بود به او نرسید .

همان شب یا شب بعد بود که ساعت 1 بامداد فردی با شماره ... تماس گرفت و خودش را (ط) ، دانشجو و فرزند یک مقام عالی رتبه معرفی کرد و گفت من الان با راننده پدرم هستم و یک کیف پیدا کردم که حاوی مقادیری طلا و دارویی است که متعلق به یک بیمار سرطانی است و شماره شما نیز در کیف این خانم بود و از من خواست با آنها همکاری کنم و این کیف را به صاحب اصلی آن برسانم.

اتفاقا همسایه ما سرطانی بود و روبروی ما نیز مردی سرطانی زندگی می کرد و من احتمال دادم شاید متعلق به آنها باشد لذا با وجود باران شدید ساعت یک بامداد با بچه چهار ساله ام رفتم سر کوچه منتظر ماندم تا این خانم بیاید و حتی زنگ زدم پس چرا نیامدی  ؟ که گفت دارم میام کمی ایست کن ؛ ناگهان دیدم یک پژو ... نقره ای صندوق دار ... با سرعت زیاد طرف من می آید تا من و پسرم را زیر بگیرد و با توجه به دو تیرک برق فشار قوی بغل خانه مان فورا پشت آنها مخفی شدم  و فقط توانستم شماره ماشین را بگیرم و فورا داخل منزل آمدم و فهمیدم علاوه بر زمین ، خودم و خانواده ام نیز در خطر هستیم .

همسر بنده نیز با آنها تماس گرفت و گفت که ما برای این ملک سند داریم و پایتان را از این جریان بیرون بکشید و دنبال خوردن مال چند تا پسربچه که دارایی پدرشان همین است نباشید اما آنها دائما می گفتند ما همسایه برادر فلانی  هستیم که در اداره ... کار می کند و پدرتان را در می آوریم ، شما باید دست از این زمین بردارید و ما اقداماتی انجام دادیم که تا 20 مهر سند را می گیریم و می بینید چطور سندی که دست توست را باطل می کنیم و با دادن 20 میلیون تومان به ...  برایش سند هم می گیریم و این حرف را به کارکنان بنگاه  هم گفته بود .

این زمین تا الان به چندین نفر فروخته شد و در حال حاضر من پیگیر ماجرا هستم که گویا مراجع اعلام کرده اند که زمینخواری فقط در مورد اراضی دولتی صدق می کند اما اگر کسی بیاید زمین مرا در روز روشن بخورد زمینخواری نیست !

( ک – ح ) از گرگان

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

درود ب تو ای فرامرز گلستانی درود بر تو ای سرباز واقعی رهبری از اینکه به فکر اقشار مردم هستید تشکر می کنم به نظرم سایت شما مردمی ترین سایته خدا بر توفیقات این سرباز جان بر کف ولایت بیفزاید

0
0
پاسخ
1393-08-27 09:02
عدالتخواه

امیدوارم تمامی مسئولین قضایی امنیتی و انتظامی در جهت ریشه کن کردن این نوع مسائل اقدامی جدی انجام دهند تا برای همه ی مجرمین درس عبرت باشد تا مانع ارامش و امنیت مردم نشوند. با تشکر از مسئولین دلسوز.

0
0
پاسخ
1393-08-27 10:16
چاله باغ

همین اتفاق برای یک خانم آموزش و پرورشی که در حال حاضر با صنایع دستی گرگان همکاری می کند(خانم ل)اتفاق افتاد.در خصوص زمینی در چاله باغ که متعلق به شرکت تعاونی اداری بود و این زمین را معامله کرده بودند

0
0
پاسخ
1393-08-27 11:40
محمد

این زمین خواری نیست این جور چیزا رو کششششششششششش ندین

0
0
پاسخ
1393-08-29 07:31
عدالتخواه

در جواب محمد عزیز اگر این موضوع زمین خواری هم نباشه ی کلاهبرداری بزرگ ک هست . این جور مسائل مردم زیادی رو اذیت کرده ، پیگیری این نوع جرائم می تواند تا حد زیادی مردم را از شر جائلان و کلاهبرداران زنجیره ای نجات دهد.

0
0
پاسخ
1393-08-29 09:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.