1397-08-25 07:38
655
0
58768

پیام تسلیت مدیرکل راهداری استان در پی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را در جریان سانحه رانندگی حین بازدید از پروژه های محوری استان را تسلیت گفت.

به گزارش گلستان ما، متن کامل پیام تسلیت مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان به شرح زیر است؛

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

وقوع سانحة ناگوار و دلخراش تصادف در محور کردکوی- گرگان که موجب درگذشت مدیران خدمت گذار آقایان دکتر نوربخش رییس فقید سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی ایشان گشت، قلوب ملت ایران و بالاخص هم استانیهای عزیزمان را محزون کرد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به ملت بزرگ ایران به ‏ویژه خانواده های داغدیده، جناب آقای حجه الاسلام دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری، جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جناب آقای دکتر هاشمی استاندار معزز گلستان از صمیم قلب تسلیت می گویم و برای آن جان‏باختگان عزیز که تلاشگران عرصه خدمت رسانی به قشر زحمتکش کشور هستند، علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم و از خداوند منان شفای عاجل مصدومین این سانحه رانندگی را عاجزانه خواستارم.

در پایان بر خود واجب می دانم از تلاشهای کلیه عوامل امدادرسان بالاخص راهداران فداکار گلستان در صحنه این تصادف دلخراش تشکر نموده و عرض خسته نباشید داشته باشم.

مهدی میقانی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.